וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפגישה עם ריימס: אלירן עטר ונמני מגששים עם הקבוצות בישראל

9.9.2014 / 8:48

הצרפתים רוצים להשתחרר מהחוזה על החלוץ, אין מי שישלם. אוהדי מכבי תל אביב לוחצים על ההנהלה, שלא נלהבת להחזירו

סוכן השחקנים אבי נמני לצד אלירן עטר. קובי אליהו
נמני ועטר/קובי אליהו

"ההחלטה היא יותר של אלירן מאשר של ריימס", כך אמר הבוקר (שלישי) לוואלה! ספורט מקורב לאלירן עטר בתום הפגישה אמש בין סוכנו של החלוץ אבי נמני לבין ראשי הקבוצה הצרפתית.

נמני היה אמור לחזור לפנות בוקר לישראל, אחרי שנפגש עם ראשי ריימס במטרה למצוא פתרון שיניח את הדעת עבור שני הצדדים. הצרפתים מעדיפים להשתחרר מחוזהו של עטר, אבל גם הם מבינים את הבעייתיות שיש מאחר שבארץ אין כרגע קבוצה שתחזיר להם את ההשקעה בשחקן.

כזכור נרכש עטר ב-1.8 מיליון דולר על ידי ריימס ונראה שכרגע מה שהצרפתים יכולים לחסוך זה רק את השכר הגבוה שלו. בפגישה בין נמני לבין הצרפתים הועלו שלוש חלופות: הראשונה, מכירתו של עטר לקבוצה ישראלית. השנייה, השאלתו לקבוצה בארץ שתשלם את מרבית שכרו. השלישית, הישארותו בריימס על פי חוזהו עם היתכנות של מכירתו בחודש ינואר כשחלון ההעברות באירופה ייפתח.

עבור שלוש האופציות הועלו סכומים נלווים כשנמני מבהיר לצרפתים שאין לו כרגע ביד שום קבוצה בישראל שמוכנה לשלם את שכרו הנאמד ב-450 אלף יורו. "מה שבטוח, אלירן עטר לא אמור להיפגע כלכלית בעסקה הזו", הבהירו בסביבתו של החלוץ. "הוא יכול להישאר בריימס ולהמשיך להרוויח את כל השכר שלו, אבל גם הוא מבין את מקומו ורוצה לחזור לשחק".

נמני והצרפתים סיכמו להידבר שוב טלפונית עד יום חמישי כשבינתיים מתכוון הסוכן להתחיל לגשש אצל המועדונים בארץ באשר לקליטתו של עטר. אוהדי מכבי תל אביב החלו להפעיל את הלחץ שהם יודעים לייצר על ראשי המועדון על מנת שעטר יחזור לקבוצה. יחד עם זה, מהשיחות שניהלו האוהדים עם אנשים במועדון, עלה הרושם שמכבי לא תחזיר בשלב הזה את עטר, גם במחיר שהוא יחזק את המועדונים שייאבקו עם מכבי תל אביב על האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully