וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר עשוי לחזור לישראל עד סגירת חלון ההעברות

8.9.2014 / 12:47

החלוץ שלא מקבל דקות בריימס, עשוי להיות מושאל לקבוצה מליגת העל, לאו דווקא מכבי ת"א. החלון ייסגר ב-22 בספטמבר

אלירן עטר שחקן ריימס. GettyImages
שיחק העונה רק 10 דקות. עטר/GettyImages

אלירן עטר עשוי לשוב לישראל רגע לפני סיום מועד ההעברות בארץ, כשעדיין לא ברור איזו קבוצה תהיה זו שתזכה בשירותיו. עטר נמכר לריימס הצרפתית לפני כשנה תמורת 1.8 מיליון דולר, כאשר בני יהודה קיבלה כ-360 אלף דולר מהסכום. בעונה שעברה מיעט עטר לשחק ובכל זאת סיפר במהלך הקיץ האחרון כי הוא לא מתכוון להרים ידיים כל כך מהר ולפחות ייתן לעצמו צ'אנס להתאקלם בקבוצה עונה אחת נוספת.

עטר רשם בעונה שעברה 22 הופעות ליגה, רובן כמחליף, וכבש שני שערים בלבד. העונה חל פיחות במעמדו ובארבעת המחזורים הראשונים רשם הופעה אחת כמחליף בה שיחק 10 דקות. עם סגירת חלון ההעברות צירפה ריימס שחקן התקפה נוסף, את דויד אנגוג, מה שפגע עוד יותר בסיכוייו של עטר לשחק. חלון ההעברות בישראל ייסגר ב-22 בספטמבר.

עטר משתכר היטב בריימס. על פי כל ההערכות מדובר בחוזה של 450 אלף יורו נטו בקירוב. במידה שהוא יחליט שהוא רוצה לעזוב, עשויה ריימס להסכים להשאלתו לעונה אחת כדי שישחק, יבקיע ובעוד שנה היא תוכל למכור אותו ולהציל את הסכום הגבוה ששילמה עליו. מכבי תל אביב ומכבי חיפה מסוגלות להתמודד עם השכר של עטר וגם הפועל באר שבע מסוגלת להתקרב במיוחד אם הצרפתים ישלמו חלק מהשכר, כך שעדיין לא ברור איזו קבוצה תקלוט אותו בישראל, במידה שירצה לחזור.

שחקני מכבי תל אביב ראדה פריצה, ברק יצחקי. קובי אליהו
הסגל הצהוב עמוס בחלוצים. פריצה ויצחקי/קובי אליהו

בעבר אמר עטר שהשאיפה שלו היא לחזור מאירופה רק למכבי תל אביב, אבל לא בטוח שמכבי תהיה זו שתצרף אותו מכיוון שהסגל שלה מלא וספק אם הבעלים מיטש גולדהאר יאשר את העסקה, מה עוד שברק יצחקי אמור לשוב מפציעה ממש בקרוב ויש למכבי מספיק חלוצים גם כך.

אבי נמני, סוכנו של עטר, טס בלילה לאירופה בענייני כדורגל. קרוב לוודאי שאחת התחנות שלו היא בצרפת, כאשר יתכן מאוד שהוא יבדוק את אפשרות השאלתו של החלוץ לקבוצה בישראל לעונה הקרובה.

גורם המעורה בעניינים אמר לוואלה! ספורט: "הדברים עוד בחיתולים, אבל יש משהו שקורה. אני לא אתפלא אם עטר יחזור וגם לא אתפלא אם זה לא יהיה למכבי תל אביב. יחד עם זה עדיין צריך לזכור שלמכבי יש סוג של חובה מוסרית כלפיו אחרי שהיא מכרה אותו בהרבה מאוד כסף וכל עוד היא יכולה להחזיר אותו בסכומים נמוכים בהרבה, היא צריכה לשקול את זה בחיוב".

  • עוד באותו נושא:
  • אלירן עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully