וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית גת ניצחה ברמת גן, מהפך לבני לוד

העולה החדשה הרשימה עם 0:2 על הכח, לוקמן, ברדה ועבאס החזירו את לוד ל-1:3 על נצרת עילית. ראשל"צ - עפולה 1:1

המחזור הראשון בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם ארבעה משחקים. אחרי שביום שישי נפתחה העונה עם ניצחונות של מכבי אחי נצרת ומכבי הרצליה, ותוצאות תיקו של בני יהודה מול הפועל כפר סבא והפועל ירושלים מול מכבי יבנה, העולה החדשה מכבי קרית גת הרשימה עם ניצחון חוץ נאה 0:2 על הכח רמת גן. בני לוד חזרה מפיגור לניצחון 1:3 על הפועל נצרת עילית, בית"ר תל אביב רמלה ניצחה 0:1 את הפועל רמת גן, והפועל ראשון לציון נחלצה מפיגור בדרך ל-1:1 ביתי עם הפועל עפולה.

רפי עמוס שחקן מכבי הרצליה. ברני ארדוב
העולה החדשה נראית טוב. רפי עמוס/ברני ארדוב

הכח רמת גן - מכבי קרית גת 2:0

העולה החדשה שנראתה טוב כבר במשחקי גביע הטוטו פתחה נהדר את דרכה בלאומית. הקבוצה של ליאור זדה, שחזרה לליגה השנייה אחרי היעדרות של 11 שנה, הגיעה ללא חששות לאיצטדיון וינטר, ובתוך חמש דקות במחצית השנייה הכריעה את המשחק עם שערים של רפי עמוס בדקה ה-73 וטל איילה בדקה ה-78.

בני לוד - הפועל נצרת עילית 1:3

בני לוד המסקרנת, שצירפה במהלך הקיץ את סלים טועמה, מור שושן ואחמד סבע, נקלעה לפיגור מפתיע בדקה ה-25 כשיניב דרעי העלה את האורחים ל-0:1. אבל במחצית השנייה הגיע המהפך, כשאימורו לוקמן, שכבש בשבוע שעבר את השער שהעלה את הקבוצה לחצי גמר גביע הטוטו, איזן בדקה ה-72, וכעבור שש דקות כבש ינון ברדה את השני, לפני שמחמוד עבאס חתם את התוצאה בתוספת הזמן.

הפועל ראשון לציון - הפועל עפולה 1:1

האורחים מהצפון עלו ראשונים ליתרון משער של מיכה לאוטה בדקה ה-21, אבל הקבוצה של שרון מימר ניצלה מהפסד בזכות שער של מתיאס מרטין בדקה ה-73, והשתיים חילקו ביניהן את הנקודות.

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל רמת גן 0:1

הקבוצה הצעירה של סלובודן דראפיץ', שסיימה אשתקד במקום השמיני, פתחה את העונה החדשה ברגל ימין, כששער בודד של מתן לוטטי בדקה ה-56 סידר לה את מלוא שלוש הנקודות מול האורחים מרמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully