וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני יהודה והפועל כפר סבא נפרדו ללא שערים

מערכת וואלה! ספורט

5.9.2014 / 18:20

צפו: בני יהודה לחצה, אבל החמיצה ונפרדה מהפועל כפר סבא ב-0:0 במחזור ה-1 בלאומית. המתיחות בין אבוקסיס לדמאיו תתגבר?

one

בשעה טובה ומוצלחת, אחרי כל הדחיות בגלל מבצע "צוק איתן", הליגה הלאומית יצאה היום (שישי) לדרך עם ארבעה משחקים במחזור הפתיחה של עונת 2014/15. במוקד עמד המפגש המסקרן בין היורדת מליגת העל בני יהודה לעולה מליגה א' הפועל כפר סבא, אבל שערים לא היו שם וההתמודדות הסתיימה ב-0:0.

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה. מגד גוזני
תוצאה שתוסיף לחץ. אבוקסיס/מגד גוזני

יורדת נוספת, הפועל ניר רמת השרון, הפסידה לאחי נצרת 3:2 בחוץ. עולה נוספת, עירוני טבריה, נכנעה למכבי הרצליה 1:0 ובמשחק הדרמטי של המחזור הפועל ירושלים חזרה מ-3:0 ל-3:3 בבית נגד מכבי יבנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי הפועל כפר סבא. מגד גוזני
ראויים לליגה הלאומית ואפילו יותר. אוהדי הפועל כפר סבא/מגד גוזני

בני יהודה - הפועל כפר סבא 0:0

תוצאה מאכזבת לבני יהודה עמוסת הכוכבים, כזו שבוודאי לא תוסיף שקט בימים בהם המתיחות בין המנכ"ל משה דמאיו למאמן יוסי אבוקסיס, מגיעה לגבהים חדשים. הזהובים היו טובים יותר, אבל לא הצליחו לכבוש. האורחת שחזרה לליגה הלאומית ולוותה לבלומפילד על ידי כמה מאות אוהדים, יכולה להיות מרוצה.

בני יהודה שלטה במשחק מהרגע הראשון, וגלבאן בעט כדור חופשי ששפשף את המשקוף כבר אחרי שתיים וחצי דקות. בדקה ה-18 גיל יצחק קיבל מתנה מההגנה הירוקה והגיע למצב מצוין, אבל בעט לא טוב החוצה. גלבאן עצמו איים בהמשך פעם נוספת, אבל אוהד כהן הדף ובדקה ה-45 השוער הוותיק הציל פעמיים מרגלי הארגנטינאי ולאחר מכן גל צרויה.

המגמה נמשכה גם במחצית השנייה. בני יהודה שלטה והייתה יותר מסוכנת, עוז ראלי שנכנס כמחליף איים, אבל הזהובים התקשו למצוא את המסגרת וכשהם כבר עשו זאת, אוהד כהן הציל. בצד השני ריף מסיקה ניסה לאיים בבעיטות מחוץ לרחבה, אבל מצא את דלה איינוגבה מוכן. לקראת הסיום השוער הניגרי ביצע כמה טעויות וגם היה צריך לקבל כרטיס אדום אחרי נגיעת יד מחוץ לרחבה, אבל כפר סבא לא הצליחה לעקוץ.


אחי נצרת - הפועל ניר רמת השרון 2:3

פתיחה טובה לשלומי דורה ולקבוצה שלו, שהתקשו מול היורדת שהתפרקה מרוב נכסיה, אבל סיימו עם שלוש נקודות. כל חמשת השערים נכבשו במחצית הראשונה, בטווח של 17 דקות בלבד. בר אביטן (35) ואלי אלבז (38 ו-41) הבקיעו עבור המקומיים, שלום אדרי (28) ומאור קנדיל (44) כבשו עבור רמת השרון. אחי נצרת סיימה את המשחק ב-10 שחקנים אחרי שאביטן הורחק בדקה ה-79.

שחקן הפועל כפר סבא, אלירן סיימון, מול שחקן בני יהודה, פדרו גלבאן. מגד גוזני
איים כמה פעמים, אבל לא עבר את אוהד כהן. גלבאן מול סיימון/מגד גוזני

הפועל ירושלים - מכבי יבנה 3:3

איזה קאמבק מופלא של הקבוצה מהבירה, שפיגרה 3:0 וחזרה ל-3:3. יוסי אופיר הוותיק, בן 36 בעוד חודשיים, כבש שלושער נדיר (23, 26 ו-56) והוביל את יבנה השאפתנית ליתרון מבטיח, אבל היא לא ידעה לשמור עליו. רוסלן ברסקי (59) צימק ראשון, נבו מזרחי (70) העניק לירושלים תקווה וחסוס בלדאצ'יני הארגנטינאי איזן בדקה ה-90.

עירוני טבריה - מכבי הרצליה 1:0

ז'ורדן פושה הצרפתי, שהצטרף להרצליה בפברואר וכבש 10 שערים בחצי עונה, המשיך מאותו מקום בו סיים את 2013-14 ושער שלו בדקה ה-43 העניק לקבוצה מהשרון שלוש נקודות. העולה החדשה שמארחת בעפולה, קיוותה לרתום את ההתלהבות לטובת משחק בכורה מוצלח יותר, אבל נכנעה.

אוהדי עירוני טבריה. אדריאן הרבשטיין
פתחו עם הפסד. אוהדי עירוני טבריה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully