וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פאקו ייתן הזדמנות נוספת לדור פרץ

8.9.2014 / 8:59

מאמן האלופה מיישם את התקווה של גולדהאר ומנסה להשקיע בצעירי המחלקה. עוד במכבי: מגרש האימונים הסינטטי יוחלף

one

מתיחת פנים בקרית שלום. מגרש הדשא הסינטטי ששימש את מכבי תל אביב במשך כעשור עוד מימי לוני הרציקוביץ', יוחלף במגרש חדש מתקדם בעלות של מיליון שקל. אתמול (ראשון) החלו העבודות במגרש הצמוד למגרש בו מתאמנת הקבוצה הבוגרת. עבודות ההסרה של הדשא הסינטטי הישן יסתיימו בתוך זמן קצר ולאחר מכן יותקן במקום מגרש הדשא החדש שישמש חלק גדול מהקבוצות הצעירות של המחלקה ומדי פעם גם את הקבוצה הבוגרת. השדרוג מצטרף לפרויקט החלפת כל הגדרות בקרית שלום שהסתיים רק באחרונה.

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בניגוד לסוזה, משקיע בנוער. פאקו/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה פאקו אייסטרן עקב בשבת האחרונה אחר קבוצת הנוער של מכבי תל אביב שקיימה משחק אימון מול הפועל פתח תקווה. פאקו הגיע למשחק שהסתיים בניצחון מכבי 0:3 כדי לצפות בכל השחקנים, אבל בעיקר כדי לעקוב מקרוב אחר דור פרץ, מאוויס צ'יבוטה, שון גולדברג והשוער הצעיר חביב אוחיון. הארבעה מתאמנים בקבוצה הבוגרת וחלקם כבר שיחקו בשורותיה. פאקו יצטרך השבוע להחליט מי מבין שחקני מכבי הוא משאיל לקבוצות אחרות ומי הוא מבקש להשאיר עם כל הסגל. ייתכן כי פרץ יקבל דקות במשחק גביע הטוטו ביום רביעי מול הפועל פתח תקוה, כפי ששיחק גם במשחקי גביע הטוטו האחרים תחת אוסקר גרסיה, וזאת כדי שניתן יהיה לקבל החלטה סופית בעניינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דור פרץ, מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בונים על דור העתיד. פרץ/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

פאקו גם מתכוון להעמיק את הקשר שלו עם המחלקה הצעירה במכבי תל אביב וייתכן אף שיעביר מהידע שלו למאמנים הצעירים. אימוניו עד כה בקבוצה הבוגרת לימדו כי הוא מרגיש שהשחקנים צריכים עוד לעבוד על יסודות כמו תנועה בלי כדור ומסירה לשטחים מתים. קרוב לוודאי שאת אותם אימונים שהוא מעביר כעת בבוגרים, הוא יבקש להוריד לקבוצות הילדים והנוער.

יש לציין כי פאולו סוזה מיעט להגיע לאימוני מחלקת הנוער וגם מיעט להשתמש בשחקני קבוצת הנוער. על פי התפיסה של הבעלים מיטש גולדהאר, יש לתת דגש מאוד משמעותי למחלקת הנוער והוא מצפה לראות שחקנים שעושים את כל המסלול עד להיטמעות בקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully