וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדיניות החדשה ביונייטד: "לשבור שיא העברות בכל קיץ"

במנצ'סטר לא מתכוונים לעצור אחרי הקיץ המטורף: על פי "טלגרף", אדידס תסייע להמשיך בהחתמות הענק. היעד הראשון: רונאלדו

אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) עם המנג'ר לואי ואן חאל. GettyImages
וזוהי רק ההתחלה. די מריה עם ואן חאל/GettyImages

לא מעט גבות הורמו בעקבות הקיץ המטורף של מנצ'סטר יונייטד - שכלל שש העברות בסכום כולל של 193 מיליון יורו. אפילו לואי ואן חאל היה מופתע מהיד החופשית שניתנה לו ברכישת שחקנים, אך אם חשבתם שמדובר בחריגה חד פעמית, יכול להיות שטעות בידיכם.

ב'טלגרף' הבריטי פרסמו היום (ראשון) כתבה על מדיניות ההחתמות החדשה באולד טראפורד, שהוגדרה על פי המוטו "להחתים לואיס סוארס בכל עונה" - כלומר לבצע מדי קיץ החתמות ענק בסכומים עצומים.

אין הכוונה שיונייטד הולכת בהכרח להחתים את חלוץ ברצלונה, אך על פי כתב העיתון ג'ייסון בארט השדים האדומים מתכוונים לבזבז סכומים דומים ואולי אף גבוהים יותר בקיצים הבאים, כולל על המטרה מספר אחת - כריסטיאנו רונאלדו, שמסיים חוזה בריאל מדריד ב-2018 אך עשוי לעזוב. CR7 אף התראיין לאחרונה לתקשורת בממלכה והודה כי "אני אוהב את מנצ'סטר, כולם יודעים את זה, אמרתי את זה כבר הרבה פעמים. מנצ'סטר בלב שלי. השארתי שם הרבה חברים, האוהדים מדהימים והלוואי ואוכל לחזור לשם יום אחד".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
ביונייטד כבר זוממים. רונאלדו/GettyImages

היעד לטווח הקצר של יונייטד הוא חביבו של לואי ואן חאל, קווין סטרוטמן ההולנדי, עבורו הקצו כ-25 מיליון ליש"ט ועמו כבר החלו שיחות לגבי הצטרפות בחלון ההעברות בינואר.

כזכור, יונייטד החתימה במהלך הקיץ האחרון את לוק שואו, אנדר הררה, מרכוס רוחו, דיילי בלינד ואנחל די מריה, עבורו שולמו 75 מיליון יורו, סכום שיא בתולדות הכדורגל האנגלי.

מי שתסייע רבות ליונייטד להגשים את חזון ההחתמות המשוגע הזה היא חברת אדידס, שחתמה על הסכם חסות ענק, שמוערך בכ-750 מיליון ליש"ט. מותג הביגוד יעניק ליונייטד "סיוע גדול ככל שיידרש" עבור גם עבור החתמות ספציפיות, אך כאן גם טמונה הבעיה: החברה התנתה את ההשקעה העצומה בהעפלה לליגת האלופות בשנה הקרובה, ואם יונייטד שוב תיכשל במשימה, אדידס תשקיע סכומים נמוכים בהרבה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קווין סטרוטמן שחקן נבחרת הולנד. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
היעד לטווח הקצר. סטרוטמן/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully