וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בבאיירן ידעו לעצור, ביונייטד פשוט המשיכו לבזבז"

גם לואי ואן חאל מופתע ממסע הרכש של יונייטד: "באו עוד ועוד שחקנים, אני רוצה לסיים שם את הקריירה". ואן פרסי על פלקאו: "אלחם על מקומי, בדיוק כמוהו"

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד מול סבסטיאן לארסון שחקן סנדרלנד. GettyImages
לא מודאג מהתחרות. ואן פרסי/GettyImages

רדאמל פלקאו ממשיך להסעיר את מנצ'סטר יונייטד. יומיים לאחר שעסקתו השאלתו ממונאקו הושלמה, ההדים באולד טראפורד עדיין נשמעים היטב ואתמול (שלישי) הגיע תורו של רובין ואן פרסי, עוד שם גדול בסגל עמוס הכוכבים של השדים האדומים, להגיב להחתמה. לאחר צירופו של פלקאו, נראה שמצפה לחלוץ ההולנדי מאבק רציני על דקות משחק. מצבת החלוצים של יונייטד כוללת שלוש שמות גדולים במיוחד - ואן פרסי, ויין רוני ופלקאו - כשכל אחד מהם רוצה נתח גדול.

"אלחם על מקומי, בדיוק כמו פלקאו", אמר ההולנדי בראיון באנגליה. "כמה הוא ישחק? הכל תלוי בו. פלקאו, רוני, ג'יימס ווילסון הצעיר ואני - כולנו נצטרך להרשים באימונים ולהצדיק את הקרדיט".

המספרים: מנצ'סטר יונייטד הבזבזנית הגדולה של הקיץ

רדאמל פלקאו, מנצ'סטר יונייטד. חשבון הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
יונייטד לא עצרה את ואן חאל. פלקאו/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד

אגב, בימים האחרונים נפוצו דיווחים לפיהם ואן פרסי ייאלץ לבצע ניתוח שישבית אותו לתקופה ארוכה, דבר שהחלוץ עצמו הכחיש בנחרצות. "אני מתרשם ממה שהדמיון של אנשים יכול לייצר. איך הגיעו לזה? אני לא יודע מאיפה זה בא, אבל אני יכול להבטיח שאני לא בדרך לבית החולים כרגע", אמר.

נראה שגם לואי ואן חאל הופתע מהנדיבות של בעלי יונייטד בכל הקשור להחתמות בחלון ההעברות האחרון. השדים האדומים בזבזו כמעט 200 מיליון יורו על שחקני רכש - יותר מכל קבוצה אחרת באירופה, כשהחתימה את אנחל די מריה, לוק שואו, אנדר הררה, מרכוס רוחו, דיילי בלינד ורדאמל פלקאו.

כאמור, גם ואן חאל השתומם לנוכח ההוצאות הגבוהות הללו. המאמן התראיין אמש בהולנד וסיפר כי "כשאימנתי בבאיירן, הם עצרו אותי. אבל אתה יודע איך האנשים ביונייטד עובדים? הם פשוט ממשיכים לקנות ולקנות. אני רוצה לסיים שם את הקריירה".

בין לבין נודע כי קשר דורטמונד נורי שאהין ייעדר למשך חודשיים לאחר שעבר ניתוח היום. הטורקי הבינלאומי סובל מנזק בגיד וכאמור ייעדר למשך תקופה ממושכת. הפציעה הזו מצטרפת לפציעות הממושכות מהן סובלת דורטמונד, כשקובה בלאשצ'יקובסקי ואילקאי גונדואן נעדרים כבר זמן רב.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) עם המנג'ר לואי ואן חאל. GettyImages
ואן חאל עם די מריה. בבאיירן ידעו מתי להפסיק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully