וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "יחד כקבוצה אנחנו נהיה אלופים"

הכוכב שכבש את שער הניצחון של ברזיל נגד קולומביה מפנטז. דונגה: "אמרתי להם שהם לא צריכים לפחד, פשוט שישחקו"

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
"זו אחריות גדולה ואני שמח מאוד לקבל את הביטחון מהמאמן, מהקבוצה ומהצוות המקצועי". ניימאר/רויטרס

אחרי שרשם את ניצחון הבכורה שלו כמאמן נבחרת ברזיל, דונגה יכול לחייך על אף העובדה שהוא יודע שעוד מחכה לו הרבה מאוד עבודה. הסלסאו חגגו במיאמי 0:1 במשחק ידידות נגד קולומביה בשחזור רבע גמר המונדיאל אחרי שבעיטה חופשית מדויקת של ניימאר מצאה את החיבורים וסידרה ניצחון דרמטי.

"זה תמיד טוב לנצח, במיוחד עם הביקורות אחרי המונדיאל, שחלקן היו קטלניות במיוחד", אמר דונגה לאחר המשחק. "הניצחון הזה יעזור לשחקנים להשיב לעצמם את ההערכה והביטחון. אמרתי להם שהם כולם כאן מכיוון שהם הכי טובים ושבמשך כל חייהם הם חלמו להיות כאן. הם לא צריכים לפחד ופשוט הם צריכים לצאת ולשחק".

המשחק הבא של ברזיל יתקיים ביום שלישי נגד אקוודור, ודונגה מצהיר כי ימשיך לשחק באותה שיטה: "אנחנו נמשיך באותה גישה. נראה מה המצב של השחקנים לפני המשחק ביום שלישי, אבל נישאר באותו מערך. אנחנו צריכים להשתפר מדי יום ואם נמשיך באותה התקדמות, זה יקרה בצורה אוטומטית. ביום ראשון יש לנו יום חופשי וזה זמן לזהות מה הדברים שעבדו טוב ומה צריך לשפר".

ניימאר הוסיף: "זו אחריות גדולה ואני שמח מאוד לקבל את הביטחון מהמאמן, מהקבוצה ומהצוות המקצועי. למרות זאת, יש לנו 11 שחקנים ומאמן. לכולנו יש את הכוח לדבר מכיוון שאנחנו קבוצה. יחד כקבוצה אנחנו נהיה אלופים".

אגב, המשחק בפלורידה רשם שיא צופים של משחק כדורגל כש-73,429 איש התייצבו לראות את משחק הידידות. ניימאר שנפצע במהלך רבע הגמר כתוצאה מפציעה של חואן קמילו סוניגה, סיפר על הסולחה בין השניים: "סוניגה אמר שהוא מצטער ואיחל לי משחק טוב", אמר הכוכב. "קולומביה תמיד משחקת מעט פיזי, אבל זה חלק מהמשחק. אתה פשוט צריך להיות חכם וזהיר".

ניימאר סידר ניצחון בכורה לדונגה בברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully