וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר סידר ניצחון בכורה לדונגה בברזיל

שער של כוכב הסלסאו (83) בבעיטה חופשית לחיבורים השאיר את ברזיל עם 0:1 על קולומביה במשחק ידידות. קואדרדו הורחק

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל חוגג עם מייקון. רויטרס
הפעם זה נגמר בחיוך. ניימאר חוגג עם מייקון/רויטרס

הרבה עיניים נשואות לעבר נבחרת ברזיל אחרי גביע העולם הטראומתי שחוותה, והלילה (בין שישי לשבת) קיימו הסלסאו משחק ידידות נגד קולומביה שהסתיים בניצחון דחוק 0:1 בזכות שער דרמטי של ניימאר בדקה ה-83. היה זה ניצחונו הראשון של דונגה כמאמן נבחרת ברזיל, אבל גם הוא יודע שיהיה לו הרבה על מה לעבוד מעכשיו.

ברזיל ערכה שחזור במיאמי של משחק רבע הגמר מהמונדיאל האחרון ושיחקה מול עשרה שחקנים החל מהדקה ה-49בעקבות הרחקתו של חואן קואדרדו שראה כרטיס צהוב שני, ומי שניצל את היתרון המספרי הזה הוא כוכבה של ברצלונה שנעץ כדור לחיבורים בבעיטה חופשית שחלפה על פני דויד אוספינה. מי שניצל את המעמד הזה כדי לחגוג נקודת ציון חשובה בקריירה שלו הוא ראמירס שציין 50 הופעות בינלאומיות.

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
סבל מפציעה במפגש הקודם עם קולומביה. ניימאר/רויטרס

ברזיל הגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות, ובדקה ה-24 שער לזכותה נפסל בטענה לנבדל. בדקה ה-32 היא יצאה למתפרצת נהדרת כאשר וויליאן פרץ קדימה, ובמצב של ארבעה מול שניים הוא השאיר לאוסקר ברחבה, אבל שחקנה של צ'לסי סיים עם בעיטה לא טובה מעל השער. שבע דקות לסיום המחצית הראשונה, חואן קמילו סוניגה סיפק בעיטה יוצאת מן הכלל מחוץ לרחבה שחלפה מעל השער. גם קואדרדו הספיק להחמיץ (41) עוד לפני שהורחק, אבל ג'פרסון, שוערה של ברזיל, הצליח להדוף לקרן.

השליטה של ברזיל על המגרש רק הלכה וגברה לאחר ההרחקה של קוארדדו, ובדקה ה-56 אוסקר מצא את דייגו טרדלי שהבעיטה שלו נהדפה לקרן. עד הסיום גם רדאמל פלקאו הגיע להזדמנות טובה משלו, אבל הנגיחה שלו הלכה מעל השער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully