וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מריה: "לא יודע כמה זמן רונאלדו יסבול את מדריד"

אחרי שעזב את אלופת אירופה, הארגנטינאי פותח פה: "מעולם לא רציתי לעזוב. ביום של גמר המונדיאל, ריאל הורתה לי לא לשחק"

אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא נשאר חייב. אנחל די מריה/רויטרס

אנחל די מריה כבר לא נמצא בריאל מדריד, וזו הזדמנות מצוינת עבורו להגיד את כל מה שהוא חושב על המועדון, ובעיקר על כריסטיאנו רונאלדו. יממה אחרי שפלורנטינו פרס, נשיא הבלאנקוס, הסביר מדוע די מריה עזב, והצהיר כי הוא "רצה שכר כמו רונאלדו. סירבנו והוא עזב. זה היה מסכן את המועדון מבחינה כלכלית", די מריה משיב אש כנגד ריאל מדריד וגם רומז שימיו של רונאלדו ספורים.

הארגנטינאי שהתראיין לתחנת רדיו מקומית בארצו דיבר בפתיחות, והבהיר: "אף פעם לא שמעו אותי אומר בקולי שרציתי לעזוב. אף פעם לא רציתי לעזוב את ריאל מדריד. כל אדם צריך ללכת כשהוא מרגיש שהוא לא רצוי. המועדון החליט לרכוש שחקנים אחרים. רונאלדו וסרחיו ראמוס, הקפטנים של המועדון, יודעים מה רציתי והם תמכו בי. רונאלדו תמיד היה בצד שלי. הוא נלחם כדי שאני אשאר. אני לא יודע כמה זמן הוא יוכל לסבול את זה במדריד".

די מריה נשאל גם אם פרס הוא אדם שקשה לעבוד מולו, והארגנטינאי השיב: "אני לא יודע מכיוון שאף פעם לא ניהלתי איתו שיחה. הוא אף פעם לא היה שם בהארכות החוזה שלי ולכן אין לי יותר מדי קשר אליו". די מריה, שהחמיץ את גמר המונדיאל, סיפר גם על מכתב שקיבל מריאל מדריד: "ביום של גמר המונדיאל, קיבלתי מכתב שהגיע ב-11:00 מריאל מדריד שמורה לי לא לשחק. המשחק היה ב-16:00 והכנתי את עצמי להיות במצב הטוב ביותר כשאני יודע שאני עלול להיפצע. ברגע שקיבלתי את המכתב, קרעתי אותו, לא היה איכפת לי. זו הייתה הרגשה נוראית. את כל הלחץ שהיה שמו עליי".

בהמשך התייחס די מריה לתהליך ההתאקלמות שצפוי לו ביונייטד, והצהיר: "אני לא יודע לדבר אנגלית, אבל יש לי מורה ואני אתקשר למאטה אם אני אצטרך עזרה. התרגלתי למשחקים ב'לה ליגה'. עכשיו אני צריך להתרגל לפרמיירליג, ואני מקווה שנוכל להחזיר את יונייטד למקום שבו היא ראויה להיות. אני שמח להיות במנצ'סטר".

”די מריה רצה שכר כמו רונאלדו. סירבנו והוא עזב”

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. AP
משוויץ ברווחים. פרס/AP

בתוך כך, ריאל מדריד פרסמה את רשימת הרווחים שלה שמציבה אותה במקום הראשון כבר שנה עשירית ברציפות מבין מועדוני הספורט בעולם. במהלך ענת 2013/14 המועדון נהנה ממחזור של 603.9 מיליון יורו, סכום שמהווה עלייה של 10.9 אחוז לעומת עונה קודמת כאשר הרווח הנקי זינק ב-44 אחוז ל-38.5 מיליון יורו. מבחינת החובות של המועדון, חלה ירידה של 21 אחוז לכ-75 מיליון יורו.

"זו השנה העשירית ברציפות שאנחנו המועדון המרוויח ביותר בעולם וזו השנה השלישית ברציפות שפורבס רואה בנו כמועדון בעל הערך הגבוה ביותר בעולם", השוויץ פרס במפגש עם עיתונאים. "עבורי לעמוד בראש ריאל מדריד זה כבוד, אבל אנחנו צריכים לזכור שגם אחרי 112 שנות היסטוריה, ריאל מדריד עדיין שייכת לחבריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully