וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: "די מריה רצה שכר כמו רונאלדו. סירבנו והוא עזב"

נשיא ריאל מדריד הציג את הסיבות לפרידה: "זה היה מסכן את המועדון מבחינה כלכלית". על רונאלדו: "אין שום מחלוקת איתו"

אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
דרש יותר מדי? די מריה/רויטרס

פלורנטינו פרס, נשיאה של ריאל מדריד, התייצב היום בפני המיקרופונים ובפני חברי המועדון. האירוע, במקור, נועד על מנת להציג את מצבו הכלכלי של המועדון ועל פי פרס, ריאל מדריד הרוויחה 38.5 מיליון יורו בעונה החולפת. ההכנסות עמדו על 603.9 מיליון יורו, עלייה של 10.9 אחוזים ביחס לעונה שעברה. לאחר שסיים לדבר על מספרים, פנה פרס לענות על שאלות לגבי מספר נושאים בוערים אצל אלופת אירופה ובראשם, עזיבתו של אנחל די מריה.

"בכל שנותיי פה, שחקנים הלכו ושחקנים באו במקומם. כל פעם שמישהו עוזב, אומרים שהוא הכי טוב שיש וכשמישהו מגיע, מטילים בו ספק. זידאן היה אחד מאלה שהגיעו והאחרון היה בייל. אנחנו אוהבים את די מריה, כמו שאנחנו אוהבים כל שחקן ששיחק בריאל. אנחנו מכבדים אותו מאוד. אף פעם לא אמרתי מילה רעה על שחקן שהיה אצלנו ועזב. אני תמיד אומר ששחקן שיש לו חוזה ועוזב, עושה זאת מרצונו האישי בלבד. אנחנו תמיד עומדים בחוזים שאנחנו חותמים עליהם. אין לי בעיה לומר שהסיבה לעזיבה של די מריה היא הדרישות הכספיות שלו, שהקבוצה לא קיבלה אותן.

המועדון הגיש לדי מריה את ההצעה הכי טובה שאפשר להגיש לשחקן כדורגל. הכי הרבה שהיינו יכולים. הוא זה שסירב. היו לו שאיפות אחרות. אף שחקן בריאל מדריד לא מרוויח את הסכומים שדי מריה דרש, חוץ מכריסטיאנו רונאלדו, שהוא השחקן הכי טוב בעולם. די מריה החליט ללכת ולא יכולנו לעשות שום דבר בנידון. אם היינו נענים לדרישות שלו, זה היה יוצר מצב מסוכן מבחינה כלכלית עבור המועדון ומערער את כל הבסיס שלנו. אחרי שדי מריה דחה את ההצעה שלנו, הבאנו את חאמס רודריגס. אני מאושר מכך שדי מריה מצא את מה שחיפש במועדון אחר, שגם נתן לנו סכום כסף מכובד מאוד עליו. אנחנו מודים לו על מה שהוא נתן לנו ועל המאמץ שלו בשנים בהן שיחק כאן".

לואיס סוארס כבש צמד במשחק אימון של ברצלונה

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. AP
מדבר על הכול. פרס/AP

על עזיבת צ'אבי אלונסו: "הוא בא ואמר לנו חד משמעית שהוא רוצה לעזוב ונתן הסבר מאוד ברור. הוא מאמין שהדרך הטובה ביותר להעביר את השנים האחרונות בקריירה שלו היא הדרך בה הוא בחר וקיבלנו את הדעה שלו. הוא חשב שזה הכי טוב עבורו, ועבורנו. אנחנו מאמינים שקרוס ויראמנדי ימלאו את העמדה הזו בהצלחה וגם דאגנו לכך שחדירה יישאר. ישבנו יחד עם המאמן ועם צ'אבי אלונסו, בחנו את המצב החדש והחלטנו יחד שלא צריך להביא עוד שחקן בעמדה הזו".

על הביקורת שהעביר רונאלדו על ריאל הוסיף פרס: "שמעתי את הדברים ומההיכרות שלי איתו, אין לי ספק שהוא לא התכוון לבקר את מדיניות המועדון או לצאת בהצהרות מפוצצות. אני מדבר איתו הרבה, יש לנו יחסים נהדרים ואני יכול לספר שהוא מאוד מרוצה מהשחקנים שהבאנו. אין שום מחלוקת איתו. הוא כבר אמר בעבר שהוא ירצה לחזור למנצ'סטר יונייטד ביום מן הימים. הוא אוהב את המועדון בו שיחק הרבה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully