וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס מספר: "המצב הנוכחי גורם לי סבל"

האורוגוואי המורחק לא נהנה ביציע, אבל שמח מעצם החזרה לאימונים: "לפחות אני מתחיל להרגיש שוב כמו שחקן כדורגל". בינתיים, הוא כבש צמד במשחק אימון מול בארסה ב'

שחקני ברצלונה, לואיס סוארס, סרג'י רוברטו. רויטרס
לפחות הוא כובש. סוארס/רויטרס

שחקן ברצלונה, לואיס סוארס, התראיין ל"מארקה" (שמזוהה דווקא עם ריאל מדריד) וסיפר על התחושות שלו בעקבות ההקלה היחסית בעונשו. כזכור, האורוגוואי בן ה-27 הורחק מכל פעילות למשך ארבעה חודשים אחרי שנשך את ג'ורג'יו קייליני במונדיאל, אבל בית הדין הגבוה לספורט (CAS) אפשר לו להתחיל להתאמן עם קבוצתו החדשה.

ההרחקה של סוארס ממשחקים נותרה בעינה - ארבעה חודשים - אבל הוא מרוצה מעצם החזרה לאימונים וסיפר: "האמת היא שאתה סובל מאוד במצב הזה. יש לך הרגשה של אימפוטנציה כשאתה לא יכול לעשות כלום חוץ מלצעוק מהיציע. זה שאני יכול להגיד לילדים שלי שאני הולך לעבודה, גורם לי להיות רגוע. אני מתחיל להרגיש שוב כמו כדורגלן".

האורוגוואי הוסיף: "עכשיו, כשאני במועדון הכי טוב בעולם, יסתכלו עלי אפילו יותר מאי פעם. במצב כזה, כשאתה נתקל בכל מיני דברים, אתה חייב להיות זהיר, לקחת יותר אחריות ולנהוג בחוכמה. זה לא מלחיץ אותי כי כבר הייתי במצב דומה באנגליה ואני רגיל לשחק תחת לחץ".

לפחות על כר הדשא סוארס חוזר לעצמו והיום הוא כבש צמד במשחק אימון בן 60 דקות בו הביסה ברצלונה את קבוצת המילואים של המועדון 1:5. על פי הדיווחים מהמשחק, סוארס הפגין יכולת מצוינת וחיפש ללא הרף את חבריו לקבוצה. המטרה של בארסה במשחקים הללו, אותם התעקש לואיס אנריקה לארגן למרות התנגדותם של ראשי המועדון, היא לעזור לסוארס לשמור על כושר עד שיוכל לחזור לשחק. מארק אנדרה טר שטגן, שסבל מפציעה בתחילת העונה, שיחק אף הוא וכמוהו גם שחקן ההגנה החדש, דוגלאס. ליאונל מסי, שעדיין פצוע, לא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully