וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בנבחרת ספרד: "עידן חדש, צרות ישנות"

לה רוחה לא בעטה למסגרת במשחק ראשון בלי הפורשים. דל בוסקה: "חובה ללמוד את דייגו קוסטה". באיטליה מרוצים: "קונטה יעשה שינוי"

אנטוניו קונטה מאמן נבחרת איטליה (ימין) עם אנדראה ראנוקיה שחקן נבחרת איטליה. GettyImages
כבר אפשר לראות שינוי. קונטה עם ראנוקיה/GettyImages

עידן אנטוניו קונטה בנבחרת איטליה נפתח אמש (חמישי) בצורה מרשימה, לאחר שהאזורי ניצחו 0:2 את הולנד במשחק ידידות בבארי. מאמנה היוצא של יובנטוס הצהיר על כוונותיו לבצע תהליך של הצערה באזורי, כשפתח עם מספר שחקנים צעירים ועם דניאלה דה רוסי כקפטן וכמבוגר אחראי. בארץ המגף התרשמו מהיכולת של הנבחרת, וכבר מתלהבים מהאיש החדש על הקווים, שהפך למאמן הראשון באזורי מאז דינו זוף ב-1998 שפותח את הקדנציה שלו בניצחון.

"קונטה יכול לשנות את נבחרת איטליה. הוא כבר הראה מה הוא מסוגל כשלקח את יובנטוס מהמקום השביעי הישר לזכייה בסקודטו. הוא רעב כמו תמיד. אפשר כבר להרגיש התחלה של תהליך", אמר עמנואל ג'יאקריני. "איתו, ננסה להבטיח שמה שקרה במונדיאל לא יחזור על עצמו לעולם".

קשר נבחרת איטליה דניאלה דה רוסי. AP
מסביר את המתקפה על באלוטלי. דה רוסי/AP

"משחקים כאלה נותנים ביטחון. עכשיו יש לי יותר אמון בפרויקט הזה", אמר קונטה עצמו. "יש לנו חבורה מיוחדת של שחקנים, אבל צריך להמשיך לעבוד".

דה רוסי שכאמור שימש כקפטן, דיבר בסיום דווקא על התקרית עם מריו באלוטלי (שלא זומן למשחק) לאחר ההדחה בשלב הבתים במונדיאל.

דה רוסי אמר בזמנו כי "אנחנו צריכים גברים אמיתיים, לא מדבקות פאניני או טיפוסים משונים. לנבחרת אין תועלת מדמויות כאלה", באמירה שיוחסה לעבר באלוטלי, שכמה ימים קודם לכן צולם עם אותן מדבקות. "דבריי לא הובנו כהלכה", הסביר דה רוסי אתמול. "אמרתי שאנחנו זקוקים לגברים אמיתיים בנבחרת שמוכנים להקריב מעצמם. כשהזכרתי את מדבקות הפאניני בכלל לא ידעתי שבאלוטלי צולם איתן, התקשורת סתם הכניסה לי מילים לפה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ויסנטה דל בוסקה מאמן נבחרת ספרד. Paul Gilham, GettyImages
עדיין מחפש את דייגו קוסטה. דל בוסקה/GettyImages, Paul Gilham

גם בספרד פתחו אמש עידן חדש, אך בניגוד לאיטלקים, הוא נפתח בקול ענות חלושה, עם 1:0 לצרפת. ויסנטה דל בוסקה אמנם עדיין עמד על הקווים, אך פתח בהרכב עם שלושה שחקנים חדשים במדי לה רוחה - דני קרבחאל, מיקל סאן חוסה, ראול גרסיה - ושיתף עוד מספר צעירים עבורם הייתה זו הופעת בכורה במדים הלאומיים. למרות השינויים הרבים, ספרד התקשתה לייצר מצבי הבקעה ולא בעטה למסגרת אפילו פעם אחת. ב'מארקה' נכתב בסיקור המשחק - "עידן חדש, צרות ישנות".

"אנחנו חייבים לחבר את דייגו קוסטה, ללמוד אותו ולסייע לו לתת תפוקה", אמר דל בוסקה בהתייחס לחלוץ המתאזרח, שנמצא בכושר נהדר בצ'לסי אך שוב, כמו במונדיאל, נראה לא חד בנבחרת.

"אני זה שצריך להתאים את עצמי אליהם, אני זה שצריך ללמוד את יתר השחקנים טוב יותר", אמר חלוץ צ'לסי, שעדיין מחפש שער ראשון בנבחרת ספרד. "ממש רציתי שזה יקרה היום, אבל זה יידחה לפעם אחרת. אני לא דואג, זה יקרה בקרוב".

מתיו ולבואנה שחקן נבחרת צרפת (שמאל) מול דניאל קרבחאל שחקן נבחרת ספרד. AP
גם הדם החדש בנבחרת לא הושיע. קרבחאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully