וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: איטליה ניצחה 0:2 את הולנד, צרפת 0:1 את ספרד

עידן קונטה נפתח עם שערים מהירים של אימובילה (3) ודה רוסי (10 בפנדל, אחרי שמרטינס אינדי הורחק). לואיק רמי (74) ניצח את לה רוחה. זלאטן הפך למלך שערי שבדיה בכל הזמנים

צ'ירו אימובילה שחקן נבחרת איטליה (ימין) מול סטפן דה פריי שחקן נבחרת הולנד. GettyImages
אימובילה כובש את הראשון, דה פריי חסר אונים/GettyImages

משחקי ההכנה לקראת מוקדמות יורו 2014 נמכשו היום (חמישי) עם כמה מפגשים בינלאומיים מסקרנים במיוחד. איטליה פתחה את עידן אנטוניו קונטה בנבחרת עם 0:2 מהיר ומצוין על הולנד, אצלה ערך חוס הידינק בכורה מחודשת על הקווים. צרפת ניצחה 0:1 את ספרד המתחדשת. בלגיה, יריבת ישראל במוקדמות היורו, ניצחה 0:2 את אוסטרליה. בוסניה, שגם היא תשחק בבית שלנו, הביסה 0:3 את ליכטנשטיין. יריבה אחרת של ישראל, קפריסין, הפסידה 2:0 בקרואטיה.

שחקני נבחרת איטליה. GettyImages
קונצרט בפתיחה. האיטלקים נהנים/GettyImages

איטליה - הולנד 0:2

אחרי המונדיאל המצוין, שהסתיים עם המקום השלישי, האורנייה החליפו מאמן ועברו מלואי ואן חאל לחוס הידינק, שחזר לנבחרת. גם האזורי החליפו מאמן, אצלם בגלל הכישלון וחוסר ההצלחה להעפיל אפילו משלב הבתים. עידן אנטוניו קונטה, שהחליף את צ'זארה פראנדלי, נפתח מצוין והאזורי כבשו שני שערים מהירים בעשר הדקות הראשונות לפני שפנו למנוחה וניסויים.

דקה 3: גול! איזו פתיחה לאזורי. אימובילה נשלח לעומק, עקף את סילסן ושלח פנימה. 0:1 מהיר לאיטליה, שער ראשון בעידן אנטוניו קונטה ושער ראשון לאימובילה בנבחרת.

דקה 10: גול! מה תגידו על האיטלקים? זאזה מצא את עצמו ברחבה, מרטינס אינדי הכשיל אותו והורחק באדום מוצדק. דה רוסי הכפיל מהנקודה הלבנה, 0:2.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אנטוניו קונטה מאמן נבחרת איטליה (ימין) עם אנדראה ראנוקיה שחקן נבחרת איטליה. GettyImages
בכורה חלומית בנבחרת. קונטה עם ראנוקיה/GettyImages

צרפת - ספרד 0:1

בספרד מקווים לצאת לדרך חדשה אחרי המונדיאל המאכזב. את תואר אלופת העולם הם איבדו, אבל תואר אלופת אירופה, פעמיים ברציפות, עדיין שלהם. ויסנטה דל בוסקה העלה להופעות בכורה את מיקל סן חוסה וראול גרסיה, אבל למרות כמה החמצות של הנבחרת שלו, הוא לא קיבל ממנה יכולת מבריקה. הטריקולור מנגד, הציגו התקפה מאוד מתואמת, שכבשה שער אחד חוקי שנפסל, של קארים בנזמה ושער אחד חוקי ויפהפה בתום מהלך קבוצתי משולב, אותו סיים לואיק רמי עם שער הניצחון. דידייה דשאן יכול להיות מרוצה.

דקה 50: שער חוקי של בנזמה נפסל. סיסוקו מסר מהאגף, חלוץ ריאל לא היה בנבדל וכבש עם העקב, אבל הקוון הניף דגל.

דקה 74: גול! הפעם השער מאושר, אחרי מהלך נהדר של ההתקפה הצרפתית. בנזמה מסר לסיסוקו, שהסיט לולבואנה. הקשר המצוין מצא את רמי וזה ירה לרשת. 0:1 לטריקולור.

שחקני נבחרת צרפת חוגגים שער. AP
ממשיכים להראות טוב. הצרפתים חוגגים/AP

בוסניה - ליכטנשטיין 0:3

יריבת נבחרת ישראל, שתפתח את הקמפיין בשבוע הבא עם משחק ביתי מול קפריסין, לא ממש התקשתה במשחק האימון האחרון לקראת פתיחת הקמפיין. בוסניה טיילה ל-0:3 על ליכטנשטיין בזכות צמד של ודאד איבישביץ' ושער נוסף של אדין דז'קו. הבוסנים כבשו את שלושת השערים כבר עד הדקה ה-24, וכנראה הורידה הילוך לאחר מכן. בוסניה, שאירחה את המשחק במשטח הדשא האומלל בטוזלה, כבשה את הראשון כבר אחרי 45 שניות ובכך הפך הכובש איבישביץ' למחזיק בשיא היסטורי נוסף. חלוץ שטוטגרט, שהפך לבוסני הראשון שכובש בטורניר הגמר של גביע העולם כשהרשית מול ארגנטינה בקיץ, הפך לכובש המהיר בתולדות הנבחרת.

בלגיה - אוסטרליה 0:2

אחרי רבע הגמר במונדיאל, הנבחרת של מארק וילמוטס מכוונת גבוה גם לקראת יורו 2016 ובדרך לשם, תפגוש את ישראל בבית המוקדם. גם ללא שני הכוכבים, אדן הזאר ורומלו לוקאקו, הבלגים נראו טוב והשיגו עוד ניצחון והם מוכנים לקמפיין, שפתיחתו נדחתה לאוקטובר לאחר דחיית המשחק נגד ישראל. השער הראשון של הבלגים נפל בדקה ה-18. דריס מרטנס מנאפולי קיבל כדור בזווית קשה, אבל הצליח לבעוט אותו אל הקרקע ומשם, מעל ידיו המושטות של השוער האוסטרלי מאט ריאן. 13 דקות לסיום, נאסר צ'אדלי ביצע מהלך מצוין באגף שמאל והוציא לאקסל ויטסל, שמ-16 מטרים בעט בנגיעה, ברגל שמאל, פצצה אל בין החיבורים.

דריס מרטנס שחקן נבחרת בלגיה (שמאל). GettyImages
הבלגים מוכנים. מרטנס/GettyImages

קרואטיה - קפריסין 0:2

הנבחרת מהאי השכן תארח את ישראל בעוד חודש וקצת ולשמחתה, ולצערנו, אין לנו חלוץ כמו מריו מנדז'וקיץ'. הסקורר הנהדר של אתלטיקו מדריד מצא את הרשת פעמיים ולא השאיר לקפריסאים סיכוי. בדקה ה-18, כדור עומק אדיר של לוקה מודריץ' לאנדריי קרמאריץ' הסתיים בכדור רוחב שסידר למנדז'וקיץ' שער קל. גם השני של מנדז'וקיץ' היה מול שער ריק, אחרי שמתאו קובאצ'יץ' פרץ לאורך חצי מגרש, נעצר אצל השוער והחלוץ הגיע ראשון לריבאונד.

שבדיה - אסטוניה 0:2

המשחק הזה היה כל כולו זלאטן איברהימוביץ'. בהופעתו ה-99 בנבחרת, הפנומן של פריס סן ז'רמן כבש צמד שהעלה אותו ל-50 שערים בנבחרת ולמקום הראשון בטבלת הכובשים שלה בכל הזמנים, תוך שהוא עוקף את סוון רידל, ששיחק בשנות ה-20' וה-30'. זלאטן עלה על הלוח כבר בדקה השלישית, אחרי שכדור קרן שטייל ברחבה נחת על הרגל שלו והוא כבש בשמאל מהאוויר. בדקה ה-24 הוא הוסיף את השני, בסטייל כמו שרק הוא יודע, עם נגיעה קלה בעקב שגלגלה את הכדור לרשת.

זלאטן איברהימוביץ' לאחר שהפך לשיאן השערים של נבחרת שבדיה. GettyImages
חגג כמו מלך. זלאטן והחולצה של 50 פלוס שערים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully