וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו: "עכשיו כולם מבינים כמה די מריה היה חסר בגמר"

בארגנטינה פרגנו לקשר שנצץ בניצחון על גרמניה ותהו מה היה קורה אילו היה משחק בגמר המונדיאל. ביגליה: "הוא בין שלושת הטובים בעולם". יוגי לב ענה: "היינו זוכים גם אם די מריה היה על המגרש"

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים עם אנחל די מריה. AP
מה היה קורה אילו? אנחל די מריה/AP

כחודש וחצי אחרי ההפסד הדרמטי בגמר המונדיאל במרקאנה, ארגנטינה הראתה כי התאוששה מהטראומה כשניצחה 2:4 את אלופת העולם גרמניה במשחק ידידות בדיסלדורף. מי שכיכב בשחזור הגמר היה אנחל די מריה, שנעדר אז בגלל פציעה. הרכש הטרי של מנצ'סטר יונייטד בישל שלושה שערים (לסרחיו אגוארו, אריק לאמלה ופדריקו פרננדס) וקינח עם גולאסו משלו בבכורה המוצלחת של חרארדו מרטינו. כל זה ללא ליאונל מסי הפצוע. גרמניה? היא שוב קיבלה שער מגיבור הגמר מריו גצה, אך הפעם היה זה רק שער מצמק, אחרי שגם אנדרה שורלה כבש. אלופת העולם, שנפרדה מהקפטן פיליפ לאהם, מהבלם פר מרטסאקר וממלך שערי המונדיאל בכל הזמנים מירוסלב קלוזה, הפסידה לראשונה מאז ה-4:3 לארה"ב ב-2 ביוני 2013.

די מריה כיכב, ארגנטינה ניצחה 2:4 את גרמניה בשחזור הגמר

טאטה מרטינו ונבחרת ארגנטינה - כיצד יעבוד החיבור?

חרארדו מרטינו מאמן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
מעדיף את די מריה אצלו ולא מולו. טאטה מרטינו/GettyImages

אנחל די מריה לא בישל שלושה שערים במשחק אחד מאז נובמבר 2011, אז עשה זאת במדי ריאל מדריד נגד אוסאסונה. ההצגה הזו בדיסלדורף גרמה לעיתון "אולה" לשאול בכותרת: "מה היה קורה אילו הוא היה משחק בגמר?".

המאמן טאטה מרטינו, לו הייתה זו בכורה מוצלחת בנבחרת ארגנטינה, הזכיר גם הוא: "עכשיו כולם רואים כמה די מריה היה חסר בגמר המונדיאל. הוא ממשיך להתקדם ולהתפתח. למזלי, עכשיו הוא משחק אצלי וזה תענוג, אחרי שסבלתי ממנו בגמר גביע המלך כשאימנתי את ברצלונה".

לוקאס ביגליה החמיא לחברו בסיום כשאמר: "די מריה הוא בין שלושת השחקנים הטובים בעולם. יש את מסי שהוא מכוכב אחר, ואז די מריה וכריסטיאנו. תמיד טוב לפתוח עם ניצחון, במיוחד מול יריבה כמו גרמניה שעשתה לנו רע. היום עשינו שינוי לעומת המונדיאל כשלחצנו גבוה. זה עוד דורש עבודה, אבל היה לנו משחק מצוין והשיטה עבדה".

הבלם פדריקו פרננדס, שכבש את השער השלישי לזכות ארגנטינה, הוסיף: "התחלנו בצורה הכי טובה שאפשר, ההרגשה נהדרת. הוכחנו שאנחנו חזקים. אני שמח ונלהב להמשיך הלאה. בנבחרת אסור לוותר, אסור לנוח לרגע על זרי הדפנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. GettyImages
חושב על סקוטלנד. יואכים לב/GettyImages

בגרמניה לא התרגשו מההפסד והתנחמו בעובדה שלראשונה זה שנים, כל שחקני ההרכב (החסר מאוד) שרו את ההמנון הלאומי. מסוט אוזיל, ג'רום בואטנג ומאטס הומלס עדיין בספק לקראת המשחק הביתי מול סקוטלנד ביום ראשון, אז תפתח גרמניה את מוקדמות יורו 2016. יוליאן דראקסלר ייעדר בוודאות, אחרי שנפצע והוחלף במחצית הראשונה.

המאמן יואכים לב סיכם: "במשחק הזה יכולתם לראות כמה שווה הרמה של כל הנבחרות בטופ העולמי. אני לא יכול להאשים את הקבוצה, ההרכב הזה כמעט לא שיחק יחד. עם כל הכבוד למשחק הזה, המשחק החשוב שלנו הוא ביום ראשון. זה היה מבחן טוב לקראת יום ראשון, כדי למצוא את הקצב שלנו".

על די מריה אמר: "היינו מנצחים את ארגנטינה בגמר גם אם הוא היה על המגרש. באותו יום, הוא לא יכול היה לעשות נגדנו כלום".

מרקו רויס, שנעדר מהמונדיאל בגלל פציעה וחזר לסגל, הוסיף: "ספגנו שערים קלים מדי ולא ניצלנו את המצבים הטובים שהגענו אליהם".

לוקאס פודולסקי אמר: "אנחנו כמובן מאוד מאוכזבים, רצינו לנצח, אבל הדבר היותר חשוב הוא המשחק הבא מול סקוטלנד".

פיליפ לאהם, מירוסלב קלוזה, האנזי פליק, פר מרטסאקר נבחרת גרמניה. GettyImages
אלופי העולם נפרדו: פיליפ לאהם, מירוסלב קלוזה, האנזי פליק, פר מרטסאקר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully