וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס: "אולי הליגה שלא החלה השפיעה עלינו"

מאמן הצעירה ניסה להסביר את ההפסד המשפיל לאזרבייג'אן: "הייתה חסרה לנו חדות, נעשה את המוטל עלינו נגד מקדוניה"

מיכאל נס מאמן הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
"אזרבייג'אן ניצלה את המצבים שלה ולנו היה קשה מאוד לחזור למשחק". מיכאל נס/קובי אליהו

הנבחרת הצעירה של ישראל ספגה הערב (רביעי) השפלה עם הפסד כואב 3:0 לאזרבייג'אן לקראת ההכרעה בבית מוקדמות אליפות אירופה. התוצאה הזו מרחיקה משמעותית את הנבחרת של מיכאל נס מהאפשרות להשיג את הכרטיס לטורניר בצ'כיה בשנה הבאה שכן רק ארבע מתוך עשר הסגניות הטובות ביותר מגיעות לשם יחד עם מנצחות הבתים, ומצבה של ישראל בדירוג הזה אינו טוב כשהיא ממוקמת במקום השישי. אגבלה רמזאנוב (16) ורחמן חאג'ייב (31, 87) ניצלו טעויות של ברק לוי שעמד בשער הנבחרת.

"אנחנו מאוכזבים מתוצאת המשחק", אמר נס בסיום. "הפסדנו את המשחק כי לא הצלחנו לבטא את היכולת שלנו בעיקר ב-20 המטרים מול השער. הייתה חסרה לנו החדות ולא הייתה לנו הסיומת מול השער. אזרבייג'אן ניצלה את המצבים שלה ולנו היה קשה מאוד לחזור למשחק".

למרות התוצאה, נס לא מוריד את הראש, והוסיף: "יש לנו עוד משחק חשוב מאוד לשחק נגד מקדוניה וכמובן שנעשה את המוטל עלינו. ניתן את המקסימום כמו שאנחנו עושים בכל משחק ומשחק. יכול להיות שיש השפעות מכך שהליגה עוד לא החלה וזה השפיע עלינו ברמת כושר המשחק וברמת החדות שחסרה לנו. בכל המשחקים בקמפיין הבקענו שערים והיום זה היה חסר לנו כי לא הצלחנו לסיים בעוצמה מול השער. אין לי טענות לשחקנים. הם נתנו את כל מה שהיה להם היום ועכשיו נראה אופי ונחזור לעצמנו במשחק הבא".

הנבחרת הצעירה הושפלה 3:0 על ידי אזרבייג'אן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully