וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות אירופה: ישראל הושפלה 3:0 על ידי אזרבייג'אן

הנבחרת חטפה הפסד משפיל בבאקו שמקטין משמעותית את סיכוייה להעפיל לפלייאוף אליפות אירופה. רמזאנוב (23) ניצל טעות קשה של ברק לוי שיצא רע מאוד וחאג'ייב דייק עם בעיטה חופשית (31) לפני שהשלים צמד (87) אחרי עוד טעות של השוער

מונס דאבור נבחרת ישראל הצעירה מאוכזב. יוסי ציפקיס
מתרחקים מהאליפות. דאבור/יוסי ציפקיס

אף אחד לא יכול היה באמת לחזות השפלה כזו: הנבחרת הצעירה, שעד היום הרגילה אותנו לכך שהיא עושה חיל ומצליחה בטורנירים השונים, הובסה הערב (רביעי) 3:0 בבאקו וספגה את אחד ההפסדים הכואבים ביותר שלה שגם מקטין את סיכוייה להעפיל לפלייאוף העלייה לאליפות אירופה. ישראל, שפספסה עוד לפני המשחק את המקום הראשון לפורטוגל, ידעה שעיקר המאבק שלה הוא על המקום השני, אבל רק ארבע סגניות מתוך עשרה בתים מצטרפים גם הם אל הנבחרות שיסיימו במקומות הראשונים בדרך לאליפות בצ'כיה ב-2015.

נכון לעכשיו ישראל מדורגת כסגנית השישית בטיבה כאשר חלק מהנבחרות שמדורגות לפניה חסרות משחק ועל כן נראה שהסיכויים של ישראל להשתלב באליפות קטנים מאוד. כבר בדקה ה-23 ניתן היה לקבל איתות למה שעתיד להגיע כאשר יציאה רעה מאוד של ברק לוי תפסה את הנבחרת עם המכנסיים למטה וסידרה לאזרים את הראשון כשאגבלה רמזאנוב היה חתום על השער. שמונה דקות בלבד חלפו והאזרים הכפילו את היתרון כשרחמן חאג'ייב הפגיז כדור חופשי מ-18 מטר פנימה. הקונצרט האזרי הסתיים בדקה ה-87 כששוב מיקום לא נכון של שוער מכבי תל אביב סידר למארחים את השער וחאג'ייב היה זה שהשלים צמד עם בעיטה מחוץ לרחבה.

שחקן נבחרת ישראל הצעירה, גדי קינדה, מול שחקן נבחרת אזרבייג'אן הצעירה, אלשן עבדולייב. ברני ארדוב
מיעטו לסכן את השער. גדי קינדה, במרכז/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 10 - אלי דסה הוציא כדור רוחב שמצא את דור מיכה, שהיה חתום על הבעיטה הראשונה של ישראל לכיוון השער, אבל הכדור שלו יצא החוצה.

דקה 16 - גם האזרים הגיעו להזדמנות מעניינת כאשר בעיטה של אגבלה רמזאנוב מחוץ לרחבה פספסה את המסגרת.

דקה 19 - פעולה אישית מצוינת של מיכה שהתנהל ברחבה וסידר לעצמו מצב בעיטה, אבל שוער המארחים שקורדין מגומדלייב ירד והדף היטב לקורה והחוצה.

דקה 23 - גול! כדור ארוך שהגיע לעברו של רמזאנוב מעבדולה אבאטסייב גרם לברק לוי לצאת רע מאוד מהשער, וחלוצה של אזרבייג'אן הקפיץ מעליו פנימה. 0:1.

דקה 31 - גול! כדור חופשי של האזרים הסתיים בשער נוסף כאשר רחמן חאג'ייב סובב מ-18 מטר לפינה השמאלית. הכדור שלו עקף את החומה וברק לוי לא הגיב. 0:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דיא סבע, נבחרת ישראל הצעירה, מול אלווין יונוסזאדה, נבחרת אזרבייג'אן הצעירה. ברני ארדוב
לא הצליח להביא שינוי עם כניסתו למגרש. דיא סבע/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 46 - מיכאל נס ערך חילוף בפתיחת המחצית השנייה כשהכניס את חלוץ הפועל פתח תקוה, שחר הירש, על חשבונו של קני סייף.

דקה 54 - לידור כהן קיבל כדור במהלך התקפה מתפרצת של ישראל וסיים עם כדור שעבר מעל השער.

דקה 57 - טורגול אראט הלך על מבצע אישי, התקדם ולבסוף שחרר כדור כשמצא לעצמו נתיב פנוי, אבל הכדור שלו יצא החוצה.

דקה 62 - אראט העביר כדור רוחב למרכז ומצא את עבדולה אבאטסייב שעשה את הסיבוב על אדי גוטליב, אבל הצליח לבעוט מחמישה מטרים החוצה.

דקה 69 - עוד פעולה יפה של האזרים כאשר שחריאר אלייב התנהל ברחבה ובעט כדור לא מספיק חזק שנעצר אצל ברק לוי.

דקה 87 - גול! אחרי דקות מתות של הנבחרת הצעירה ללא הזדמנויות הגיע השלישי של האזרים שהפך את ההפסד להשפלה: חאג'ייב התנהל באין מפריע סמוך לרחבה ולבסוף החליט ללכת על בעיטה שנעצרה ברשת. ברק לוי היה ממוקם רע מאוד וחטף את השלישי. 0:3.

הרכבים

ישראל: ברק לוי, אלי דסה (דיא סבע 76), אדי גוטליב, בן והבה, טאלב טואטחה, גדי קינדה, רועי קהת, דור מיכה, קני סייף (שחר הירש 46), מונס דאבור, אופיר מזרחי (לידור כהן 53).

אזרבייג'אן: שקורדין מגומדלייב, טרלאן גולייב, אורפאן אבאסוב, שחריאר אלייב, עזר סלאחלי, אילטר טאשקין, עבדולה אבאטסייב, טורגול אראט, רחמן חאג'ייב, אגבלה רמזאנוב, נאמיק אלסקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully