וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלדס סיכם בליברפול, כמה הציעה ברצלונה על מרקיניוס?

השוער שסיים את חוזהו בברצלונה יעבור לאנגליה כשיחלים מהפציעה. נשיא פ.ס.ז' טוען: "קיבלנו מבארסה הצעת ענק"

ויקטור ואלדס שוער ברצלונה. AP
רוצה אתגר חדש. ויקטור ואלדס/AP

חלון ההעברות באירופה כבר ננעל, אבל השחקנים החופשיים עדיין יכולים למצוא קבוצות חדשות והשם החם מביניהם הוא כמובן ויקטור ואלדס. השוער בן ה-32, שנפרד מברצלונה אחרי 12 שנים ולא עבר את הבדיקות הרפואיות במונאקו בה כבר סיכם, קרוב מתמיד להצטרף לליברפול.

על פי הדיווחים היום (רביעי) באנגליה, ברנדן רוג'רס רוצה לצרף את השוער כדי שיתחרה עם סימון מיניולה, אך ממתין לראותו מתאושש לגמרי מהפציעה הקשה שעבר. ואלדס עצמו כבר סיכם את תנאיו ומחכה לאתגר החדש באנגליה, למרות שברצלונה ביצעה לאחרונה ניסיון נוסף להשאירו בקטלוניה.

מרקיניוס שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. AP
יותר מ-40 מיליון יורו. מרקיניוס/AP

עוד אחד שברצלונה רצתה לראות אצלה הוא מרקיניוס, הבלם הצעיר של נבחרת ברזיל שכבר סיכם את תנאיו במהלך הקיץ כחלק מעסקת טרייד בה אמור היה דני אלבס לעבור לפריס סן ז'רמן. הטרייד נפל, אבל ברצלונה המשיכה לנסות לרכוש את הבלם בן ה-20, כשעל פי נאסר אל חלאיפי "הגישה הצעת ענק" בחודש האחרון.

"קיבלנו מהם הצעה של יותר מ-40 מיליון יורו על מרקיניוס", אמר נשיא פ.ס.ז' בראיון ל"לה פריסיאן", "אבל אנחנו לא מועדון שקונה שחקנים רק כדי למכור אותם. אנחנו לא כאן כדי לעשות עסקים ולהרוויח על שחקנים. אנחנו כאן כאן לבנות מועדון גדול עם שחקנים מדהימים. אם היינו רוצים להרוויח, יכולנו למכור שלושה או ארבעה שחקנים במהלך הקיץ. זו לא הפילוסופיה שלנו".

עוד בברצלונה: על פי התקשורת המקומית, הקבוצה דחתה ביום האחרון של ההעברות הצעות על לא פחות משבעה שחקני בית. בין המבוקשים היו מארק ברטרה, סרג'י רוברטו וגם סנדרו, כובש שער הניצחון לרשת ויאריאל במשחק הליגה האחרון של הקבוצה ביום ראשון. בארסה כבר השאילה הקיץ את איברהים אפלאיי (אולימפיאקוס), אלכס סונג (ווסטהאם), ג'רארד דאולופאו (סביליה) וכריסטיאן טייו (פורטו).

באיירן היעילה, ריאל הפראיירית ומה עם ברצלונה? סיכום החלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully