וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון הוצג: "הזדמנות מושלמת לשחק באלופות"

חלוץ הרכש של מאריבור ילבש את החולצה מספר 20: "שמח להיות כאן. הייתי בדרך לאויפשט, אבל קיבלתי בשמחה את האתגר"

דודו ביטון שחקן אפואל ניקוסיה. GettyImages
בקרוב בליגתהאלופות. ביטון/GettyImages

דודו ביטון הוצג היום (רביעי) רשמית כשחקן מאריבור הסלובנית, לאחר שהשלים מעבר של הרגע האחרון בערב יום ראשון. כזכור, ביטון כבר חתם ביום שישי באויפשט ההונגרית, אך ברגע האחרון חזרה האלופה הסלובנית לשולחן המשא ומתן והחלוץ העדיף לחתום בקבוצה שתשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות, לאחר שבאויפשט החליטו לא לעמוד בדרכו. השחקן בן ה-26 יגיע למאריבור בהשאלה לעונה אחת ממחזיקת כרטיסו סטנדרד ליאז' וילבש את החולצה מספר 20.

"אני מאוד שמח להיות כאן", אמר ביטון. "האנשים במועדון קיבלו אותי בצורה יפה. עקבתי אחר התוצאות של מאריבור באירופה והן היו נהדרות. הקבוצה טובה ועבורי זו הזדמנות מושלמת לשחק בליגת האלופות. דיברתי עם אנדרז' קירם ואלבדין דז'יניץ' (סלובנים ששיחקן עם ביטון בעבר) והם אמרו דברים יפים על המועדון והאוהדים. כבר הייתי בדרך לאויפשט, אבל כשהגיעה ההזדמנות לשחק במאריבור, קיבלתי בשמחה את האתגר. אני רוצה לעזור למטרות הקבוצה ולתרום להצלחות חדשות. הקבוצה חשובה ממני, העבודה שלי לשחק ולהשיג תוצאות וניצחונות".

מאריבור זכתה 12 פעמים באליפות סלובניה והיא מחזיקה בתואר ארבע פעמים ברציפות. לאחר שעברה את מכבי תל אביב וסלטיק והעפילה בפעם השנייה בתולדותיה לשלב הבתים של ליגת האלופות, תשחק הקבוצה הסלובנית בבית אחד עם ספורטינג ליסבון, שאלקה וצ'לסי. דווקא את העונה בליגה המקומית פתחה מאריבור בצורה רעה ואחרי שבעה מחזורים היא מדורגת במקום החמישי מרחק תשע נקודות (ומשחק חסר) מהפסגה.

מאריבור תהיה הקבוצה השישית בקריירה האירופית של ביטון אחרי שרלרואה, ויסלה קרקוב, סטנדרד ליאז', אפואל ניקוסיה ואלקורקון.

דודו ביטון עזב את אויפשט וחתם במאריבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully