וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון חתם במאריבור

31.8.2014 / 22:10

תפנית בעלילה: החלוץ, שרק בסוף השבוע חתם באויפשט, העדיף את הצעת אלופת סלובניה, שתשחק העונה בליגת האלופות

דודו ביטון שחקן אפואל ניקוסיה. GettyImages
תפנית בעלילה. ביטון/GettyImages

תפנית בעלילה: החלוץ הישראלי דודו ביטון חתם היום (ראשון) במאריבור הסלובנית, וזאת יומיים בלבד לאחר שחתם באויפשט ההונגרית. השחקן בן ה-26 קיבל הצעה של הרגע האחרון מהאלופה הסלובנית שתשחק בליגת האלופות והעדיף אותה על פני הקבוצה ההונגרית. רק ביום שישי נסגרה השאלת החלוץ לעונה אחת מסטנדרד ליאז' לקבוצת הבת השייכת לבנו של הבעלים רולאן דושאטלה. ביטון אישר רשמית את המעבר בחשבון הפייסבוק שלו וגם אויפשט הוציאה הודעה רשמית שהוסרה בינתיים מהאתר.

למרות זאת, מאריבור התערבה ברגע האחרון והצליחה להבטיח את ההעברה של ביטון רגע לפני סגירת חלון ההעברות. השחקן יחתום בקבוצה ויצטרף בשורותיה לסינטאיהו סלליך. מאריבור עברה בדרך לשלב הבתים בליגת האלופות את מכבי תל אביב וסלטיק ותפגוש שם את שאלקה, ספורטינג ליסבון וצ'לסי. ביטון כבר שיחק בעבר בשלב הבתים של הליגה האירופית עם ויסלה קרקוב וכעת יקבל הזדמנות על הבמה המרכזית באירופה.

דודו ביטון הסביר על השתלשלות האירועים: "הסוכן שלי, דודו דהאן, העיר אותי ב-4:00 לפנות בוקר עם שיחת טלפון ואני עדיין לא מאמין שבמקום ללכת לאימון הראשון שלי באופישט אני מתכונן כבר לאימון הראשון שלי במאריבור ואעבור למדינה חדשה, הפסדתי כמה שנים מהחיים שלי ביומיים האלו אבל אני מקווה שזה יהיה שווה את זה ואני אזכה לשחק בליגת האלופות כמובן. אני מאוד שמח".

ביטון עבר עונה קשה אשתקד. הוא השתייך לסגל של גיא לוזון בסטנדרד, אך לא קיבל דקת משחק אחת בליגה ובינואר הושאל לקבוצת הבת אלקורקון מהליגה השנייה בספרד. גם שם ביטון מיעט לשחק, סבל מפציעות ורשם שש הופעות ליגה בלבד כמחליף. את הקיץ החולף העביר ביטון באימונים עם קבוצת המילואים של סטנדרד שכן הוא לא היה בתוכניות המקצועיות של לוזון. שמו הועלה כמועמד למספר קבוצות בליגת העל ביניהן הפועל באר שבע, הפועל תל אביב ומכבי נתניה שהגישו הצעות, אך השחקן העדיף למצות את האופציה האירופית.

ביטון גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ושיחק בישראל במדי מכבי תל אביב, הפועל רעננה והפועל פתח תקוה. לאחר שכבש 12 שערים בחצי עונה, עזב החלוץ לשרלרואה הבלגית בינואר 2011 ומאז הוא משחק באירופה. בעונת 2011/12 הצטיין עם 16 שערים בכל המסגרות במדי ויסלה קרקוב ולאחר מכן נרכש על ידי סטנדרד ליאז' וחתם לארבע שנים. במהלך השנתיים האחרונות בילה כמושאל באפואל ניקוסיה איתה זכה באליפות ובאלקורקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully