וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלצארטי: "יש סכנה שהפציעה תסיים לי את הקריירה"

המגן השמאלי של רומא לא שיחק מאז נובמבר בגלל פציעה באגן: "זקוק לעוד כמה חודשי שיקום. אעשה הכול כדי לחזור"

פדריקו בלצארטי שחקן רומא חוגג עם האוהדים אחרי שער בדרבי. רויטרס
רצה להיות גלוי עם האוהדים. פדריקו בלצארטי חוגג את השער היחיד שלו במדי רומא, בדרבי מול לאציו/רויטרס

ההחלטה של רומא לצרף במהלך הקיץ את אשלי קול ולקראת סיום חלון ההעברות גם את היווני חוסה הולבאס, הצביעה על כך שאין כל שיפור במצבו של פדריקו בלצארטי. המגן השמאלי בן ה-32, שסובל מפציעה באגן ולא שיחק מאז נובמבר 2013, קיים היום (שלישי) מסיבת עיתונאים בה עדכן באשר למצבו הרפואי והודה כי יש אפשרות שייאלץ לפרוש.

"רציתי לקיים את מסיבת העיתונאים הזו כדי לתת לכם את העדכון האחרון לגבי הפציעה שלי ולספר על מה שעובר אליי", הסביר בלצארטי, שנרכש על ידי רומא בקיץ 2012 מפאלרמו תמורת 4.5 מיליון יורו ורשם 15 הופעות בנבחרת איטליה. "הכול התחיל לפני 10 חודשים בערך, אז הרגשתי כאבים באגן אחרי המשחק מול טורינו. כאבים כאלה מעולם לא חוויתי. חשבתי שזה יעבור ועליתי לשחק נגד ססואולו, אבל אחרי המשחק גילו את הפציעה. ניסינו ניתוח בארה"ב, אבל הוא לא הניב תוצאות. אחר כך ניסינו כמה טיפולים אחרים בגרמניה שלא הועילו.

"הפציעה הזו מונעת ממני לעשות את הדברים הכי בסיסיים על המגרש. בכל פעם שאני בועט בכדור, זה מתפרץ. אני רוצה להיות גלוי עם האוהדים, בדיוק כפי שהייתי עם חבריי לקבוצה - אני זקוק לעוד כמה חודשי שיקום. לצערי, הכאב הזה עלול להביא לסיום הקריירה שלי. ובכל זאת, אני רוצה להגיד שאעשה הכול כדי לחזור. אני עדיין מרגיש שאני כדורגלן ואעשה הכול כדי להתגבר על הפציעה הזו. אני מרגיש רע עבור החברים לקבוצה, אני מרגיש אשם ואני רוצה שתהיה לי האפשרות לחוות איתם את כל העליות והמורדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully