וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אוסקר לא אהב את זה שהוצג כפחדן"

2.9.2014 / 14:00

במועדון הסבירו מדוע המאמן הדגיש את הפן המקצועי כסיבה לעזיבתו. איך שירת המכתב של אוסקר את קרויף, ומדוע שימש תשובה גם לפאקו אייסטרן?

מגד גוזני

בווידאו: ג'ורדי קרויף מדבר על עזיבתו של אוסקר גרסיה

מכתבו של אוסקר גרסיה והסבריו באשר לסיבות שגרמו לו לעזוב את מכבי תל אביב, התקבלו בשוויון נפש במועדון. "אוסקר לא הפתיע אותנו", אמר גורם בקבוצה. "הדברים שאמר הם בדיוק ההסברים שסיפק למערכת לפני שהחליט על עזיבתו. הבסיס לכל ההסברים הוא המצב הקשה שהיה במדינה. המלחמה מול עזה היא שהביאה לכל ההתרחשויות הנלוות כשבראשן הקשיים שלו לתפקד כאן".

גם מינויו הצפוי של אוסקר לתפקיד מאמן ווטפורד, לא גרם לאנשים במכבי להרהר באשר לאמינות דבריו של הספרדי: "יכול להיות שאנחנו נאיביים, אבל לא נראה שהוא ידע לפני שבועיים שתתפנה משרת המאמן בווטפורד".

אוסקר גרסיה מונה למאמן ווטפורד

אוסקר גרסיה, מכבי תל אביב, אימון הפתיחה. עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב, אתר רשמי
אוסקר עם אוהדי מכבי תל אביב/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב

לוואלה! ספורט נודע כי אוסקר הכין את מכתב העזיבה עוד בטרם המריא מישראל ביום שלישי שעבר. אלא שאחרי שראה את הביקורת התקשורתית שהוטחה בו ואת הטענות כי הוא פחדן, הוא החליט להוסיף כמה אלמנטים ולחדד מספר נקודות. "הוא לבטח לא אהב שהוא הוצג כפחדן", אמר גורם במכבי תל אביב. "לכן הוא הדגיש יותר את הפן המקצועי שנפגע בגלל המלחמה".

מי שיצא מצוין מהמכתב של אוסקר, הוא ג'ורדי קרויף. בימים שאחרי העזיבה הופצו ידיעות כאילו היה משבר אמון בין קרויף לאוסקר וכי זה מה שגרם לעזיבתו של הספרדי. במכתב אמש חוזר אוסקר ומודה לקרויף וגם מפרגן לעבודתו. הוא אפילו מנפק תירוצים והסברים לכישלון של כל מכבי תל אביב וטוען כי היה קשה להביא זרים הקיץ והיה בלתי אפשרי לתפקד מקצועית כשהטילים נורו לעבר גוש דן. בדבריו, אוסקר מגיש תירוצים גם עבור קרויף וקרוב לוודאי שלהולנדי זה די מתאים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוסקר הודה לו ופרגן לו. קרויף/ברני ארדוב

בדבריו, אוסקר גם מנפק תירוצים ליכולת של השחקנים שבאה לידי ביטוי בדברי הביקורת של פאקו אייסטרן מיד בסיום הדרבי. הבאסקי אולי ביקר את ההופעה של שחקניו, אבל במלים אחרות אמר שהוא מקבל קבוצה במצב קשה שלא הוכנה כראוי לעונה הקרובה. מי שרצה יכול היה להבין שפאקו העביר ביקורת נחרצת על תפקודו של אוסקר. לא במקרה, אוסקר פירסם את מכתבו אמש כ-24 שעות אחרי מה שפאקו אמר. מי שמכיר אותו יודע כמה חשובה לו התדמית שלו וכמה קשה לו להתמודד עם מי שטוען כי הוא נכשל מקצועית. הדברים שלו הם גם התשובה לטענות של פאקו על כך שמכבי נראית לא טוב בשלב הזה של העונה.

בשורה התחתונה, במכבי תל אביב כבר רוצים לשכוח את אוסקר גרסיה ולהתמקד בעתיד. את משוכת התגובה שלו עברו בקרית שלום יחסית באופן חלק. אוסקר לא האשים, אלא הביא טענות שרבים במועדון יכולים להזדהות עמן. לא בטוח שאוהדי מכבי תל אביב קנו אותן, בטח כשהמכתב מפורסם כמה שעות לפני ההודעה שאוסקר כבר מצא את התחנה הבאה שלו.

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הביקורת שלו דרבנה את אוסקר להסביר את עצמו. אייסטרן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully