וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "באלוטלי היה נהדר, הוא יכול להביא את השינוי"

קפטן ליברפול התלהב מהופעת הבכורה של האיטלקי: "הוא רק ישתפר". רוג'רס: "לראשונה בחייו, הוא שמר על מישהו בקרן"

חלוץ ליברפול מריו באלוטלי. Jamie McDonald, GettyImages
זה רק יילך וישתפר. באלוטלי/GettyImages, Jamie McDonald

ליברפול התאוששה היום (ראשון) מההפסד למנצ'סטר סיטי עם 0:3 פנטסטי על טוטנהאם בווייט הארט ליין. ראחים סטרלינג (3), סטיבן ג'רארד (49) ואלברטו מורנו (60) כבשו, כאשר כל העיניים הופנו אל עבר הרכש הנוצץ של המייטי רדז: מריו באלוטלי, שרשם 61 דקות בכורה במדים האדומים.

"אני חושב שהוא היה נפלא", אמר סטיבן ג'רארד על חברו החדש לקבוצה. "כל העיניים היו עליו, תהו האם זה יעבוד, האם הוא יחזיק כדור עבורנו. כל הקרדיט מגיע לו, הוא היה מצוין עבורנו. אם הוא ישחק ככה כל משחק, הוא ימשיך להשתפר ויכול להוות את ההבדל האם נתמודד על האליפות או לא. בינתיים הוא נהדר מאז שהגיע, הוא עבד קשה, הבין את כל הטקטיקות ולמד איך לשחק עם ובלי הכדור. הוא רק ישתפר תחת מאמן כמו ברנדן".

גם ברנדן רוג'רס עצמו היה מרוצה מאוד מהספתח של החלוץ האיטלקי, והתבדח עם העיתונאים בסיום: "הוא הבין לגמרי את תכנית המשחק שלנו, בפעם הראשונה בחיים שלו הוא שמר על מישהו בקרן. הוא בגיל שכבר צריך להראות אחריות, ואני נותן לו אותה. הוא בחור טוב ואם אתה שולט ברעשי הרקע איתו ומוציא אותו מכל מיני מצבים, אפשר לראות שהוא יהיה מאוד טוב עבורנו נגד הגנות שונות. ראיתם היום את התיאבון שלו, העבודה שלו, הלחץ, החוזק והאיכות. יש לו טאץ' מעולה לבחור גדול. הוא היה מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully