וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיסטוטה חשף: "ביקשתי מהרופא שיקטע לי את הרגליים"

כוכב ארגנטינה לשעבר גבריאל בטיסטוטה סיפר על הכאבים העזים מהם סבל אחרי הפרישה: "הרטבתי במיטה כי לא יכולתי לקום לשירותים"

גבריאל באטיסטוטה פיורנטינה 1999. GettyImages
וידוי עצוב. בטיסטוטה/GettyImages

כוכב נבחרת ארגנטינה לשעבר גבריאל בטיסטוטה סיפר בסוף השבוע על הכאבים העזים מהם סבל מאז הפרישה שלו מכדורגל מקצועני, כאבים שלדבריו גרמו לו לבקש מהרופא שלו לקטוע את רגליו. בטיסטוטה, כיום בן 45, פרש מכדורגל בשנת 2006 אחרי קריירה מרשימה בפיורנטינה ובנבחרת. עם זאת, מאז חייו נראו אחרת.

"אחרי שפרשתי מכדורגל, כבר אחרי לילה לא יכולתי ללכת", מספר בטיגול, "ככה היה במשך חודש. היו פעמים שהרטבתי במיטה, למרות שהשירותים היו במרחק שלושה מטרים ממני. זה היה 4 בבוקר, ידעתי שאם איעמד על הרגליים זה יהרוג אותי.

"הלכתי לראות את הרופא, דוקטור אבנזי, ואמרתי לו לקטוע לי את הרגליים. הוא הסתכל עליי ואמר לי שאני מטורף. פשוט לא יכולתי לשאת את זה יותר. אני לא יכול לתאר במילים כמה קשים היו הכאבים. הסתכלתי על אוסקר פיסטוריוס, ואמרתי לעצמי - זה הפתרון שלך".

גבריאן באטיסטוטה, חלוץ נבחרת ארגנטינה בשנת 1998. AP
בימים יפים יותר. באטיסטוטה/AP

מאז מצבו השתפר, ובטיסטוטה עבר ניתוח שבמהלכו הושתלו לו ברגים בקרסול. הארגנטינאי מודה שמאז הוא מתנהל בצורה טובה יותר. "אין לי שם סחוס או גידים", הוא מספר, "86 הק"ג שלי נתמכים רק על ידי עצמות. זה מה שיצר את הכאב. זה לקח שנה וחצי, אבל היום אני במצב הרבה יותר טוב ממה שהייתי לפני שלוש שנים".

לבטיסטוטה 78 הופעות במדי נבחרת ארגנטינה, הוא הופיע בשלושה גביעי עולם, וכבש עבור האלביסלסטה 56 שערים (שיא נבחרת) כולל 10 שערים במונדיאל. אחרי ששיחק בריבר ובבוקה, הוא עבר ב-1991 לאיטליה, שם שיחק 12 שנה. הוא כבש 168 שערים ב-269 משחקים בפיורנטינה, ובשנת 2000 עבר לרומא, עמה זכה באליפות ובמדיה כבש 30 שערים ב-63 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully