וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לגרמניה: שינג'י קגאווה חתם בבורוסיה דורטמונד

הקשר היפני, שכיכב בשתי האליפויות האחרונות של המועדון, חתם בסגנית אלופת גרמניה עד 2018 תמורת שמונה מיליון יורו

שחקן דורטמונד שינג'י קגאווה לצד המנהל המקצועי מיכאל זורק. דורטמונד, אתר רשמי
חוזר הביתה. קגאווה עם מיכאל צורק/אתר רשמי, דורטמונד

שינג'י קגאווה לא השתלב כיכב יותר מדי במנצ'סטר יונייטד, אבל אוהדי בורוסיה דורטמונד ישמחו מאוד לקרוא את הידיעה הזו: הכוכב היפני חוזר לקבוצה של יורגן קלופ, שאישרה את החתמתו במועדון עד 2018. דורטמונד שילמה לאנגלים כ-8 מיליון יורו עבור השחקן, שכיכב בשורותיה לפני שעבר לאולד טראפורד. העסקה הזו נרקמה בימים האחרונים ונסגרה הבוקר סופית באמצעותו של מיכאל צורק שסגר את כל פרטי העסקה עם ראשי יונייטד.

"האפשרות להחתים את קגאווה מיונייטד עלתה רק בימים האחרונים. ברגע שזה התאפשר החלטנו להחזיר אותו לקבוצה", כך אמר המנהל הספורטיבי של דורטמונד מיכאל צורק".

קגאווה הגיע ליונייטד עם הרבה ציפיות ב-2012 אבל אחרי עונת בכורה לא רעה, הוא איבד את מקומו בעונה החולפת אצל דייויד מויס וגם המאמן החדש לואי ואן חאל לא בנה על היפני והחליט לתת לו לעזוב. קגאווה הגיע לדורטמונד מאוסאקה היפנית ב-2010 והיה בורג מרכזי בשתי האליפויות של המועדון. הוא רשם 49 הופעות וכבש 21 שערים במדי השוורצלגן, למרות שסבל מפציעה רצינית שהשביתה אותו לשישיה חודשים. היפני עשוי להחליף במועדון הגרמני את מרקו רויס, שמבוקש על ידי כל המועדונים הגדולים באירופה וייתכן שיעזוב בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully