וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיהנום של אייאקס, הטיול של צ'לסי

5 שנים ברצף, ההולנדים נקלעים לבית המוות, כולן עם ריאל או בארסה. האנגלים לעומת זאת, זוכים להגרלות קלות כבר 8 שנים

איקר קסיאס עם הפתק של צ'לסי בהגרלת ליגת האלופות. AP
איקר קסיאס מסדר לצ'לסי עוד טיול לשמינית הגמר/AP

הגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות שנערכה אמש (חמישי) סידרה לא מעט מפגשים גדולים ומרתקים, הותירה חלק מהקבוצות שמחות מאוד מגורלן וחלק מאוכזבות, אבל נראה שיש שתיים שהיו יכולות לדעת כבר מראש לאיזה כיוון הרוח נושבת.

אייאקס שוב תשחק השנה בליגת האלופות, ושוב, הסיכויים שלה לעבור את שלב הבתים נראים אפסיים. בכל אחת מארבע העונות האחרונות, האימפריה ההולנדית סיימה בדיוק במקום השלישי ונשרה לליגה האירופית, אחרי שקיבלה הגרלה רצחנית במיוחד בשלב הבתים.

זה החל ב-2010/11, כאשר אייאקס נאלצה להתמודד עם ריאל מדריד, מילאן ואוקזר. שנה לאחר מכן, שוב הייתה זו ריאל מדריד ואיתה, ליון ודינמו זאגרה הגרועה. ב-2012/13, ריאל מדריד עמדה בדרכה של אייאקס בפעם השלישית ברציפות ואם לא די בכך, הרי שהיה זה בית המוות והוא כלל גם את בורוסיה דורטמונד, שהפסידה בגמר ומנצ'סטר סיטי, שסיימה אחרונה.

בשנה שעברה אייאקס נפטרה מריאל, רק כדי לקבל את ברצלונה ואיתה, את מילאן. סלטיק סיימה אחרונה בבית הזה. כאמור, השנה אייאקס נפלה פעם נוספת לבית שנראה גדול עליה, כאשר היא תשחק שוב מול ברצלונה ובנוסף, מול פריס סן ז'רמן. גם אפואל ניקוסיה שם וההולנדים נראים מוכנים לסיים שוב במקום השלישי.

הליגה האירופית: לוזון מול סביליה, סלטיק עם זלצבורג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמש ההגרלות האחרונות של אייאקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצד השני של המפה נמצאת צ'לסי. הקבוצה של ז'וזה מוריניו נהנית לאורך השנים האחרונות מהגרלות קלילות בשלב הבתים, פעם אחר פעם אחר פעם, שמונה שנים ברציפות. אז מה היה שם?

ב-2007/08, עם אברהם גרנט, צ'לסי עלתה מהמקום הראשון אחרי בית שכלל את שאלקה, רוזנבורג ו-ולנסיה, לא קל, אבל בטח לא מסובך מדי. שנה חלפה והבלוז סיימו במקום השני בבית עם רומא, בורדו וקלוז' הרומנית. ב-2009/10 הם סיימו ראשונים בבית עם פורטו, אתלטיקו מדריד שהייתה רחוקה מאוד משיאה והשיגה רק שלוש נקודות ואפואל ניקוסיה.

הלאה. ב-2010/11 צ'לסי שוב סיימה ראשונה בבית קליל, עם מארסיי, ספרטק מוסקבה וז'ילינה הסלובקית, שהשיגה 0 נקודות ומאזן שערים 19:3. בעונה שלאחר מכן הבלוז שמרו על הפסגה אחרי מפגשים עם לברקוזן, ולנסיה וגנק, שחטפה מהם בראש.

לפני שנתיים הגיע השפל וצ'לסי, שהייתה אלופת אירופה המכהנת, עפה מבית שכלל את יובנטוס, שחטאר דונייצק ונורשלנד. היא סיימה רק שלישית. בעונה שעברה ההגרלה שוב האירה לה פנים עם משחקים נגד שאלקה, פ.צ. באזל וסטיאווה בוקרשט, שסידרו לה את המקום הראשון וזה עוד כלום לעומת העונה. שוב שאלקה, יחד עם ספורטינג ליסבון ומאריבור מיודעתנו. כיף חיים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמונה ההגרלות האחרונות של צ'לסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully