וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "שריקות בוז? לא שמעתי כלום"

אוהדי ריאל מדריד מחו על היכולת מול קורדובה, המאמן החמיא לבנזמה: "לידו כולם מרוצים". וגם: הנתון המדהים של רונאלדו

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
אף אחד/רויטרס

בקושי רב, ריאל מדריד סימנה אמש (שני) וי ראשון בעונת 2014/15 בליגה הספרדית, אחרי שגברה 0:2 בברנבאו על העולה החדשה קורדובה. שלושה ימים אחרי האכזבה בגומלין הסופרקופה מול היריבה העירונית אתלטיקו מדריד, הבלאנקוס נראו כבויים במשך שלבים רבים במשחק. למזלה, התגנבות של קארים בנזמה (30) ומבצע יחיד של כריסטיאנו רונאלדו (90) הצילו אותה ממבוכה מול היריבה, שרשמה הופעה בלה ליגה לראשונה אחרי 42 שנה.

רונאלדו רשם משחק חלש והיה רדום במשך רוב שלבי המשחק, עד השער שכבש בדקה ה-90 בבעיטה מ-30 מטר. בספרד פרסמו אמש נתון מדהים למדי באשר ל-CR7: במהלך הקדנציה שלו בריאל מדריד, הפורטוגלי התמודד מול 48 יריבות שונות בכל המסגרות, וכבש מול 47 מהן. בליגה הספרדית הוא לא פסח על אף אחת ועומד על 27 מ-27. קורדובה הפכה אתמול ל"קורבן האחרון של רונאלדו", כפי שנכתב ב'מארקה'. היחידה שלא טעמה מנחת זרועו של רונאלדו היא דווקא דינמו זאגרב הצנועה. המשחק אמש ציין 250 הופעות רשמיות לרונאלדו במדי ריאל מדריד, בהן כבש 255 שערים (ממוצע של שער כל 83 דקות).

ריאל מדריד קרטעה בדרך ל-0:2 על קורדובה בברנבאו

עוד בספרד: רק 0:0 לאתלטיקו מדריד מול ראיו ואייקנו

בברצלונה עוקצים: "אתלטיקו היריבה האמיתית"

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
מרוצה מבנזמה, לא שומע את רחשי הקהל. אנצ'לוטי/AP

"רונאלדו עדיין לא בשיא הכושר, אבל בימים הקרובים הוא יחזור לעצמו", הבטיח קרלו אנצ'לוטי בסיום. אנצ'לוטי אף התייחס לשריקות הבוז מהקהל, שאיבד את הסבלנות במהלך המחצית השנייה והביע מחאה על היכולת הדלה של שחקני ריאל. "לא שמעתי את השריקות. כל מה שאני יודע זה שהאוהדים שלנו מסייעים לנו גם ברגעים קשים".

למרות אקורד הסיום של רונאלדו, מי שסחט מחמאות הוא דווקא קארים בנזמה, ששם סוף לבצורת בת ארבעה חודשים במדי ריאל מדריד ושוב מצא את הרשת. "אף אחד לא היה באמת מודאג מקארים, ידענו שמתישהו הוא יחזור לעצמו", החמיא דני קרבחאל. "הוא תורם לנו בהרבה דברים חוץ משערים, יש לו המון איכויות. קשה לנו להראות את הרמה האמיתית שלנו כרגע, אבל זה תסמונת של קבוצות עם הרבה שחקנים שחזרו מהנבחרות בשלב מאוחר. לפחות השגנו שלוש נקודות". אנצ'לוטי אף הוסיף ש"לידו כולם מרוצים".

אנצ'לוטי ניסה לתרץ את היכולת בעומס על שחקניו, יחסית לשלב מוקדם של העונה. "היינו עייפים", אמר האיטלקי, "שיחקנו רק לפני שלושה ימיםם, וזה לא קל לחזור לשחק אחרי מנוחה קצרה כזו. במשחקים הבאים נהיה חייבים לשחק מהר יותר. ועם זאת, אני עדיין חושב ששלטנו במשחק. אנחנו לא במיטבנו עדיין, אבל זה יבוא".

בברנבאו עדיין עסוקים בעזיבה של אנחל די מריה, שסגר מנצ'סטר יונייטד. הארגנטינאי עזב אמש את מדריד והמריא לאנגליה, שם הוא אמור לחתום בשורות השדים האדומים. אמיליו בוטרגניו, האחראי על קשרי חוץ בריאל, מצר על עזיבתו אך לא רואה בכך סיבה לדאגה. "בכל קיץ אנחנו מביאים את השחקנים הטובים ביותר, מישהו חייב ללכת. אנחל שחקן מצוין, אבל כולנו הסכמנו שזה הזמן להיפרד", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אנחל די מריה, ריאל מדריד. AP
"חייבים להיפרד ממישהו". די מריה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully