וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסה פתחה עם ניצחון: "היריבה האמיתית - אתלטיקו"

הקטאלנים הביסו את אלצ'ה, לואיס אנריקה: "למסי יש מגע של קסם". הארגנטינאי רשם עוד הישג היסטורי. מוניר: "כבוד גדול עבורי". ומי באמת גנב את ההצגה במשחק?

שחקני ברצלונה חוגגים עם מוניר אל חדאדי. AP
איתות ראשון. שחקני ברצלונה חוגגים/AP

לואיס אנריקה, מאמנה החדש של ברצלונה, פתח את העונה בספרד אמש (ראשון) עם 0:3 קליל ולא מפתיע בבית על אלצ'ה ויכול לסמן וי ראשון. לואיס סוארס המושעה וניימאר הפצוע לא שיחקו, אבל ליאונל מסי פתח עונה בסטייל עם צמד מבריק ועשה עוד צעד בדרך להפוך למלך שערי הליגה הספרדית בכל הזמנים. עם הצמד שלו מסי העלה את מאזנו ל-245 שערים, שישה פחות בלבד מתלמו זארה האגדי שכבש 251 שערים בליגה. מי שעוד רשם בכורה חלומית הוא מוניר אל חדדי, ילד הפלא, שכבש את השני והציג יכולת נהדרת. אגב, בשתי העונות הקודמות בהן בארסה פתחה עונה עם 0:3 היא גם זכתה באליפות.

ברצלונה במחזורי הפתיחה בשנים האחרונות (מאז ההפסד 1:0 לנומנסיה בבכורה של פפ ב-2008):

2009: ניצחון 0:3 בבית על ספורטינג חיחון
2010: ניצחון 0:3 בחוץ על ראסינג סנטאנדר
2011: ניצחון 0:5 בבית על ויאריאל
2012: ניצחון 1:5 בבית על ריאל סוסיאדד
2013: ניצחון 0:7 בבית על לבנטה
2014: ניצחון 0:3 בבית על אלצ'ה

מסי ומוניר הבריקו, ברצלונה הביסה את אלצ'ה

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. AP
עוד שישה שערים והוא יהפוך למלך שערי הליגה בכל הזמנים. מסי/AP

לואיס אנריקה סיכם את טבילת האש שלו כמאמן קבוצת הבוגרים ואמר: "זה היה לילה יפהפה, אני מאוד שמח. עשינו צעד ראשון וזה חשוב". המאמן לא חסך בשבחים למסי, שהפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה הספרדית שכובש צמד במחזור הפתיחה ארבע שנים ברציפות: "ליאו הוא השחקן הכי טוב בעולם ויהיה כזה כל עוד הוא ירצה. יש לו מגע של קסם". על מוניר: "הוא כבש שער, יש לו מהירות יוצאת מהכלל והוא מספק לנו פתרונות בהתקפה, כמו יתר שחקני הקבוצה"

המאמן הוסיף: "בשבילי זה תענוג גדול לאמן שחקנים כאלו, הם עושים לי את העבודה קלה כמאמן. המשכנו לתקוף למרות שהיינו בעשרה שחקנים וזה מעודד.

"אני מאוד שמח להבקיע בהופעת הבכורה שלי, זה כבוד גדול עבורי לשחק על המגרש הזה עם כוכבים גדולים כמו מסי", כך סיכם מוניר את הופעת הבכורה המוצלחת שלו בבוגרים, "אני אמשיך לעבוד קשה כמו שלואיס אנריקה דורש ממני ומקווה לקבל עוד הזדמנויות. מקדיש את הניצחון הזה להורים שלי ולאחים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חתול שחור במשחק בין ברצלונה אלצ'ה. AP
גנב את ההצגה. החתול השחור על כר הדשא/AP

איבן רקיטיץ', בבכורה הרשמית שלו במדי בארסה, היה טוב מאוד ובסיום הוא אמר: "זה צעד ראשון ויש עוד רבים לעבור. בחצי השעה הראשונה היה לנו קשה למצוא את הפירצה, אבל עבדנו היטב ולחצנו אותם. היה לנו ביטחון והמשכנו לשחק כרגיל וכשיש לך את השחקן הכי טוב בעולם על המגרש, הכול פשוט יותר. כל יום וכל משחק הוא מוכיח שהוא הכי טוב שיש וזה אושר עבורי לשחק איתו. אני נהנה מכל רגע".

נשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומאו, ניצל את ההזדמנות כדי לעקוץ את היריבה השנואה: "אחרי שראיתי את הסופרקופה, אני חושב שהיריבה האמיתית שלנו בליגה היא האלופה, אתלטיקו וצריך לתת לה את הכבוד שמגיע לה. הם מאוד תחרותיים".

בספרד כמובן גם עסקו בחתול השחור שפרץ לכר הדשא מיד עם פתיחת המשחק ועיכב אותו בשתי דקות בערך. מסתבר שזו אינה ההופעה הראשונה של החתול בקאמפ נואו והוא נראה על הדשא שם לאחרונה במרץ 2012. בטוויטר כבר נפתחו לו שלל חשבונות והוא צפוי להפוך לכוכב בימים הקרובים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חפשו אותו בטוויטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully