וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל אוחנה: "להיבחן בליברפול זה חלום ילדות"

24.8.2014 / 22:39

הכישרון של אשדוד המריא להתרשמות במועדון הפאר האנגלי: "האמנתי שזה יבוא, אבל כשסיפרו לי הייתה התרגשות עצומה"

one

"לפני מספר ימים ג'קי בן זקן קרא לי ובישר לי שליברפול רוצה שאגיע למספר ימי התרשמות", כך סיפר הערב (ראשון) לוואלה! ספורט קשר מ.ס. אשדוד מיכאל אוחנה, שהמריא לחמישה ימי התרשמות במועדון האנגלי. "התרגשתי מאוד מהשיחה עם ג'קי. לצאת למבחנים בקבוצה כמו ליברפול זה משהו עליו חלמתי כל חיי. האמנתי שזה יכול לבוא, אבל כשג'קי סיפר לי הייתה התרגשות עצומה".

אוחנה חתם באחרונה על חוזה לחמש שנים במועדון ואין לו ספק שלאשדוד יש חלק בהתקדמות שלו: "בלי האקדמיה של אשדוד לא הייתי נמצא היום כאן ומחכה לתחילת האימונים בליברפול. אני צריך להודות לג'קי באופן אישי על כל מה שהוא השקיע בי ועל כל המאמץ שהוא עשה גם בשביל הקריירה שלי".

אוחנה בן ה-18 הוא הנכד של אחיו הבכור של מאמן מכבי נתניה יוסי מזרחי. הוא גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ובגיל נערים עבר למכבי תל אביב. מאוחר יותר הצליח בן זקן לשים עליו את היד ולהעביר אותו לאשדוד שם הוא למד לא מעט אצל מזרחי שהיה אז מאמן אשדוד.

ליברפול עקבה אחריו במספר משחקים של נבחרת הנוער אבל דווקא בהפסדה לפורטוגל, אוחנה היה טוב והסקאוטים של ליברפול היו ביציע ורשמו את שמו. לפי גורמים באשדוד, פיני זהבי היה קשור ליציאה להתרשמות הזו אף שהסוכן של אוחנה הוא דודו דהאן. מחרתיים ייבחן אוחנה במשחק של מחליפי ליברפול ובכל מקרה אם יוחלט לרכוש אותו, הוא יושאל בחזרה לאשדוד וישחק בשנתיים הקרובות בארץ מאחר שהוא חייל.

מיכאל אוחנה שחקן נבחרת הנוער של ישראל. מגד גוזני
"בלי אשדוד זה לא היה קורה". אוחנה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully