וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: מיכאל אוחנה יצא למבחנים בליברפול

24.8.2014 / 9:43

קשר נבחרת הנוער, שחתם לאחרונה על חוזה לחמש שנים נוספות בקבוצתו, ינסה להרשים את קבוצת הפאר שעוקבת אחריו

מיכאל אוחנה שחקן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
מעבר מדהים? מיכאל אוחנה/ניב אהרונסון

מיכאל אוחנה, שחקן מ.ס אשדוד ונבחרת הנוער של ישראל, המריא הבוקר (ראשון) לאנגליה לאחר שהוזמן למספר ימי התרשמות בליברפול, שעוקבת אחריו זמן רב. עוזר המאמן באשדוד, גיא צרפתי, הצטרף לקשר הצעיר שרק בשבוע שעבר חתם על חוזה לחמש שנים נוספות בקבוצה. במסגרת שיתוף הפעולה בין המועדונים, יקיים צרפתי השתלמות מקצועית בליברפול.

אוחנה בן ה-18, שהיה אחד השחקנים הבולטים של נבחרת הנוער באליפות אירופה בהונגריה בחודש שעבר, הצטרף לסגל המורחב של הקבוצה הבוגרת של אשדוד כבר בעונת 2012/13 ובשנתיים האחרונות רשם תשע הופעות במדיה בליגת העל. עוד לפני כן עבר בין מחלקות הנוער של הפועל ירושלים, בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב. השחקן רשם גם 17 הופעות במדי נבחרת הנוער של ישראל וכבש ארבעה שערים.

ההתרשמות המשמעותית של ליברפול מאוחנה הגיעה דווקא במשחק ההפסד של הנבחרת לפורטוגל (3:0). סקאוטים של סגנית אלופת אנגליה היו במשחק, ולמרות התבוסה של הנבחרת הישראלית החלוץ גילה יכולת גבוהה וצד את עיניהם. בשיחות שהתנהלו בשבוע האחרון בין ג'קי בן זקן לבין נציגי המועדון סוכם כי אם ליברפול תרכוש את אוחנה הוא יושאל בחזרה לאשדוד עד שיסיים את שירותו הצבאי. אוחנה ינסה להרשים את הצוות המקצועי של ליברפול במשחק של קבוצת המילואים של המועדון ביום שלישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully