וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי ואן חאל: "נצטרך נס כדי לזכות העונה באליפות"

מאמן מנצ'סטר יונייטד מבין את המצב: "הסגל לא מאוזן, אין לי שחקני הגנה". על די מריה: "אני אוהב גם את וידאל ומסי". וגם: מה "עשה" המטוס של די מריה אחרי שראה את היכולת של יונייטד?

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד עם עוזרו ריאן גיגס. GettyImages
יותר מדי שחקני התקפה, בלי שחקני הגנה. לואי ואן חאל/GettyImages

מחזור שני, נקודה אחת בקופה ובמנצ'סטר יונייטד כבר מתחילים לשדר ייאוש. גם הנוכחות של אלכס פרגוסון באצטדיון האור לא עזרה אמש (ראשון) כאשר יונייטד חילצה רק 1:1 מול סנדרלנד ונותרה ללא ניצחון, בזמן שצ'לסי, טוטנהאם ואולי גם מנצ'סטר סיטי או ליברפול (מי שתנצח במשחק הגדול הערב) כבר עם שש נקודות במאזנן.

המאמן לואי ואן חאל, שלא יכול היה לשתף את שחקני הרכש שלו בגלל הפציעות של לוק שואו ואנדר הררה והעיכוב ברשיון העבודה של מרקוס רוחו, מקווה להשלים ביממה הקרובה את עסקת הענק של אנחל די מריה מריאל מדריד ושוקל לצרף גם את דוגלאס קוסטה, הקיצוני של שחטאר דונייצק. גם עם החיזוק הזה, הוא לא רואה ביונייטד קנדידטית רצינית לתואר.

רק 1:1 למנצ'סטר יונייטד במשחק החוץ בסנדרלנד

"מארקה": מנצ'סטר יונייטד תשלם כ-90 מיליון יורו על די מריה

שחקן נבחרת ארגנטינה, אנחל די מריה. רויטרס
גם ואן חאל מחכה להודעה הרשמית. אנחל די מריה/רויטרס

"נצטרך נס כדי לזכות העונה באליפות", הבהיר לואי ואן חאל. "אמנם עשיתי את זה עם ברצלונה וגם עם באיירן בגרמניה כך שזה אפשרי, אבל זה מאוד קשה. כשהגעתי לבאיירן הסגל לא היה יציב. מה שעשינו שם היה נס. גם כאן אין איזון בסגל: יש לנו חמישה מספרי 9 ושישה מספרי 10, וכך הלאה. אבל אין לנו שחקני הגנה".

כאשר נשאל אם הוא רוצה את די מריה, התחמק ואן חאל: "כן, אבל אני אוהב גם את מסי ואת וידאל. יש הרבה שחקנים שאני רוצה ואוהב, אבל לא תמיד הם יכולים לבוא למנצ'סטר יונייטד. אני חושב שאם יש משהו, המועדון צריך להיות זה שמודיע על כך. כשנחשוב שזה הזמן המתאים, אז נבוא עם זה לתקשורת. כרגע אני לא יכול להגיד כלום על העסקה".

על התיקו בסנדרלנד אמר: "אני חושב שבמחצית הראשונה היינו שווים לסנדרלנד, רק לא יצרנו מספיק מצבים. התרענו בפני השחקנים על המצבים הנייחים שלהם, והם עדיין הצליחו להבקיע כך. זה מאכזב. במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר לדעתי, אבל לקינו במסירות היצירתיות בשליש האחרון. בשבוע שעבר יצרנו הרבה יותר מצבים - הכדורגל משוחק כדי ליצור מצבים. אולי החזקנו הפעם יותר בכדור, אבל היינו חייבים לנצח ולא הצלחנו".

רובין ואן פרסי, שחזר להרכב ולא הרשים ב-63 הדקות שקיבל, דווקא בטוח: "מנצ'סטר יונייטד תשתפר אצל ואן חאל, זה רק עניין של זמן. לכולם יש אמונה במועדון ובשחקנים. הפסדנו שתי נקודות מול סנדרלנד. באנו לנצח, אבל אם אתה עולה ליתרון אחרי 15 דקות, צריך לשמור על התוצאה לזמן ארוך יותר. תמיד כואב לספוג מכדור קרן. היינו רשלניים מדי בהחזקת הכדור, איבדנו יותר מדי וסיבכנו את עצמנו".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

באנגליה כבר צוחקים:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully