וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד רק עם 1:1 בסנדרלנד

מאטה כבש, אבל ואן חאל עדיין ללא ניצחון ועם הרבה בעיות אחרי שני מחזורים. טוטנהאם בפסגה בזכות 0:4 מרשים על ק.פ.ר

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד עם עוזרו ריאן גיגס. GettyImages
הנחמה היחידה: כך בדיוק התחיל גם אלכס פרגוסון. לואי ואן חאל עם ריאן גיגס/GettyImages

המחזור השני בפרמיירליג נמשך הערב (ראשון) וגם הוא לא בישור טובות לאוהדי מנצ'סטר יונייטד, שראו את קבוצתם מתקשה ומחלצת בקושי נקודת בכורה עם 1:1 במגרשה של סנדרלנד. טוטנהאם הביסה את קווינס פארק ריינג'רס 0:4 וצברה ניצחון שני העונה בדרך למקום הראשון בטבלה. במקביל, האל סיטי סיימה ב-1:1 עם סטוק.

חואן מאטה שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
כבש מקרוב. חואן מאטה/GettyImages

סנדרלנד - מנצ'סטר יונייטד 1:1

אנחל די מריה בטוח שהוא רוצה לבוא? גם המחזור השני לא הביא עמו בשורות מיוחדות מכיוון מנצ'סטר יונייטד, שהשיגה רק נקודה אחת באצטדיון האור, שם סנדרלנד לא ניצחה אותה כבר 17 שנה. ללא אף שחקן רכש (לוק שואו ואנדר הררה פצועים, מרקוס רוחו עדיין ללא רשיון עבודה) אבל עם רובין ואן פרסי שהחלים מפציעה ופתח לצד ויין רוני, האורחים הוליכו משער של חואן מאטה בדקה ה-17 ונתנו למאמנם לואי ואן חאל תקווה שהפעם זה יהיה שונה. אלא שההגנה שוב קרטעה, כמו בהפסד הביתי לסוונסי במחזור הפתיחה, ושילמה את המחיר בדקה ה-30 כאשר ג'ק רודוול נגח את השוויון וחגג שער בכורה מאז המעבר ממנצ'סטר סיטי. גם החילופים לא הועילו ויונייטד רק עם נקודה אחרי שני מחזורים. מצד אחד, היריבות כבר מתחילות לברוח. מצד שני, גם אלכס פרגוסון החל את דרכו ביונייטד עם הפסד ותיקו. אולי ואן חאל יתנחם בכך.

למרות פתיחה טובה של סנדרלנד, שחקניו של ואן חאל עלו ליתרון. מהלך יפה של אנטוניו ולנסיה בצד ימין הסתיים עם כדור רוחב אותו המשיך מאטה מקרוב אל הרשת בדקה ה-17. היתרון הזה החזיק מעמד 13 דקות בלבד, שכן בדקה ה-30 רודוול, הרכש ממנצ'סטר סיטי, ברח לוולנסיה ונגח את שער הבכורה שלו במדי סנדרלנד אחרי כדור קרן של סבסטיאן לארסון. 1:1. סטיבן פלטשר כמעט השלים מהפך בדקה ה-41, אך המספרת שלו מחמישה מטרים חמקה החוצה. מנגד, ואן חאל הגיב עם הוצאתו של כריס סמולינג, ככל הנראה בגלל פציעה, והכנסתו להופעת בכורה של מייקל קין הצעיר בדקה ה-44.

בתחילת המחצית השנייה קיבלה סנדרלנד עוד הזדמנות לבצע מהפך, אך בלאקט הציל מהקו ניסיון של קונור וויקהאם בדקה ה-52. בחלוף 10 דקות אשלי יאנג זרק עצמו ברחבה במטרה לסחוט פנדל, ובפועל השיג רק כרטיס צהוב. ואן חאל שלח את עדנאן ינוזאי ודני וולבק כדי לרענן את ההתקפה, אבל סנדרלנד הייתה עדיפה ברוב שלבי המחצית השנייה ויונייטד שיחקה על תוצאה. רק יאנג עוד ניסה בדקה ה-89 ונעצר על ידי השוער ויטו מאנונה. נו, לפחות יש ליונייטד נקודה ראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד מול סבסטיאן לארסון שחקן סנדרלנד. GettyImages
עדיין לא בכושר. רובין ואן פרסי/GettyImages
ג'ק רודוול שחקן סנדרלנד חוגג שער. GettyImages
בשמה של מנצ'סטר סיטי. ג'ק רודוול/GettyImages

טוטנהאם - ק.פ.ר 0:4

פתיחת העונה המצוינת של התרנגולים נמשכת. אחרי ה-0:1 הדרמטי על ווסטהאם במחזור הקודם, הפעם החבורה של מאוריסיו פוצ'טינו סיפקה הצגה בווייט הארט ליין ורשמה וי על דרבי לונדוני שני רצוף. הארי רדנאפ טרם צבר נקודות העונה, ונראה שהוא זקוק לחיזוק משמעותי בחוליית ההגנה. נאסר צ'אדלי פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-12, לאחר בישול מצוין של עמנואל אדבאיור. כעבור 18 דקות אריק דאייר בן ה-20 כבש מחזור שני רצוף, והפך לשחקן השישי מתחת לגיל 21 שכובש בשני המשחקים הראשונים שלו בליגה בפרמיירליג. אריק לאמלה, שבישל לדאייר, בישל פעם נוספת בדקה ה-37 לצ'אדלי שהשלים צמד. החגיגה נחתמה עם שער של אדבאיור בדקה ה-65 מבישול של דני רוז. טוטנהאם עלתה בזכות הניצחון הגבוה למקום הראשון בטבלה עם יחס שערים 0:5.

במשחק נוסף:

האל סיטי - סטוק 1:1
להאל סיטי: ניקיצה ילאביץ' 42. לסטוק: ריאן שואוקרוס 83

שחקני טוטנהאם חוגגים עם נאסר צ'אדלי. AP
מסתכלים על כולם מלמעלה. שחקני טוטנהאם חוגגים עם צ'אדלי/AP
שחקן טוטנהאם אריק דייר חוגג. AP
הילד בכושר. אריק דאייר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully