וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי - ליברפול: רוג'רס נרגש מהצמד סטארידג'-באלוטלי

האלופה תארח את סגניתה במשחק הגדול הראשון של העונה בפרמיירליג (22:00, ספ'1 ו-HD). אגוארו יפתח, רוג'רס מוכן

ראחים סטרלינג, ליברפול, מכניע את שוער מנצ'סטר סיטי ג'ו הארט. AP
במפגש האחרון בליגה סיטי הפסידה. ג'ו הארט נכנע/AP

המחזור השני בפרמיירליג יינעל הערב (שני, 22:00, ספורט1 ו-HD) עם המשחק הגדול הראשון של העונה: האלופה מנצ'סטר סיטי נגד סגניתה ליברפול. בעונה שעברה ניצחה כל קבוצה במגרשה הביתי, כשה-2:3 הבלתי נשכח של האדומים באנפילד במחזור ה-34 העניק להם יתרון של שבע נקודות על פני סיטי שדורגה שלישית עם שני משחקים חסרים. למרות זאת, היו אלה הסיטיזנס שבסופו של דבר חגגו אליפות.

מנצ'סטר סיטי פתחה את העונה עם 0:2 בניוקאסל וכעת מגיעה למשחק ביתי ראשון, בו היא מקווה להעניק לספק הצגה לאוהדיה. ליברפול, שגירדה 1:2 בבית מול סאות'המפטון בשבוע שעבר, לא ניצחה את הסיטיזנס בחוץ מאז אוקטובר 2008 ועדיין מחכה לחתימה הרשמית של הרכש הנוצץ והמסקרן ביותר שלה - מריו באלוטלי. זו יכלה להיות הפרמיירה המושלמת עבור החלוץ האיטלקי, בביתו הקודם באנגליה, אך הוא לא ישחק נגד האקסית.

ברנדן רוג'רס, מאמן ליברפול, לוחץ יד למנואל פלגריני, מאמן מנצ'סטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
איך זה ייגמר הפעם? ברנדן רוג'רס עם מנואל פלגריני/GettyImages, Alex Livesey

מנואל פלגריני עשוי לתת הזדמנות ראשונה לבלם הרכש אליקים מנגלה במרכז ההגנה, כשגם סרחיו אגוארו צפוי לפתוח. היחיד שנעדר מהסגל הוא אלברו נגרדו הפצוע. "אני תמיד אומר לשחקנים שלי שהמשחקים האלה הם על שש נקודות - במיוחד בבית", הסביר פלגריני. "בפרמיירליג יש עוד ארבע-חמש קבוצות חדשות. חשוב שננצח בבית". בעונה שעברה המוטו הזה עבד היטב מבחינת המאמן הצ'יליאני, כשקבוצתו ניצחה ב-17 מתוך 19 המשחקים במגרשה הביתי.

המאמן היריב ברנדן רוג'רס אמר: "שתי הקבוצות משחקות כדורגל התקפי מטבען, אבל אלה בדרך כלל משחקים צמודים. יש כאן הרבה שחקנים יצירתיים בשתי הקבוצות, כולם רוצים ליצור ולהבקיע שערים. אנחנו חייבים להיות יותר מאורגנים כשהכדור לא אצלנו, ללחוץ יותר טוב ולהיות יותר אגרסיביים. אנחנו יודעים שיש לנו את החופש, הקצב והיכולת להזיק לקבוצות היריבות". ראחים סטרלינג ודניאל סטארידג' ימשיכו להוביל את ההתקפה של ליברפול.

רוג'רס גם הבהיר לדניאל סטארידג' כי למרות הגעתו של באלוטלי, שנוהג להיות דומיננטי ולמשוך תשומת לב, הוא עדיין האיש שלו בהתקפה. "דיברתי עם דניאל ואמרתי לו כמה הוא חשוב לקבוצה", אמר רוג'רס, "הביטחון שיש לי בו התבטא במאזן שלו - 36 גולים ב-50 משחקים. תמיד אמרתי שדניאל הוא כישרון גדול, אבל אנחנו צריכים כאן יותר מכישרון אחד. שחקן גדול יכול להתמודד עם התחרות. אין ספק שאנחנו חזקים יותר עכשיו, מגוונים יותר, עם יותר אופציות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully