וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "המצפון שלי שקט, הם התנצלו בפניי"

22.8.2014 / 18:20

מכבי ת"א נחתה לאחר ההפסד ביוון, הקשר התייחס לפרשה: "בערוץ 2 הבינו את הטעות". ב"אולפן שישי" פורסמה כתבת התנצלות

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב נחתה הערב (שישי) בישראל אחרי ההפסד 2:0 ביוון לאסטרס טריפוליס במשחק הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. הצהובים, שכבר הודחו מליגת האלופות, שוב הציגו יכולת מאכזבת ויצטרכו לבצע מהפך גדול בגומלין ביום חמישי בלרנקה כדי להעפיל שוב לשלב הבתים של הליגה האירופית.

השחקנים נראו תשושים פיזית ומנטאלית עם הגעתם לנתב"ג, תוצאה של מה שנראית כמו התקופה הכי קשה של מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות. אמנם הליגה עדיין לא התחילה ומדובר רק בדובדבן, אבל נראה כי המטרה האירופית רחוקה מאוד והקבוצה לקראת עוד כישלון.

עם הנחיתה התעדכן הצוות הספרדי בראשות אוסקר גרסיה בירי הרקטות לעבר גוש דן, ועל פני האנשים נראתה דאגה קלה. בנוסף לצרות אלו ולצרות המקצועיות, במכבי גם נאלצים להתמודדים עם הריקושטים מפרשת טל בן חיים, שהיה האיש שנשלח לדבר עם אנשי התקשורת.

ערוץ 2 פרסם: טל בן חיים גיבה אוהדים שקיללו את מהראן ראדי

מהראן ראדי: "מה שבן חיים אמר לא כוון אליי, אנחנו חברים"

תסכול במכבי תל אביב: "אם לא נעפיל לשלב הבתים, זה כישלון"

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מצפה מהתקשורת ללמוד מהמקרה. טל בן חיים/קובי אליהו

"ישנתי טוב, המצפון שלי שקט, אין סיבה שלא אשן טוב בלילה", פתח טל בן חיים את דבריו. "אתמול כבר קיבלתי את המסרים ממי שצריך לקבל, בערוץ 2 הבינו את הטעות שעשו והם התנצלו בפניי. כל מי שראה את הכתבה ואת התגובה שלי ושל מכבי, יודע שזה לא סיפור יותר מדי גדול. ההתנצלות שמגיעה עוד תגיע אליי, הכול בסדר".

במהדרות "אולפן שישי" הערב, שידרו בחדשות ערוץ 2 כתבה ובו הביעו התנצלות בפני השחקן והמועדון על התמונות שפורסמו אמש.

בן חיים, שטען כי הדברים שנשמע אומר בהקלטה כוונו לבן רייכרט ולא למהראן ראדי, נשאל אם שוחח על כך עם רייכרט והשיב: "על מה אני אמור לדבר עם בן? על זה שהלכתי לבקש מאוהד אחד שיפסיק לקלל אותו? אמרתי באותו רגע שאני מבין אותם כי האוהד אמר לי שקשה לו לתמוך בילד שפעם אהד את הפועל ואמר דברים נגד מכבי. בדקות ששיחקתי אתמול זה לא הפריע לי כי לא ידעתי על זה בכלל. לי אין מה ללמוד מהנושא הזה. התקשורת צריכה להבין שיש לה אחריות גדולה מאוד, ולהבא צריך לחשוב פעמיים ולבדוק דבר כזה".

בנוגע להפסד ביוון אמר: "היה לנו משחק לא טוב. הפסדנו לקבוצה מצוינת במגרש קשה. יש לנו עכשיו שבוע להתכונן, אמנם מנקודת פתיחה לא טובה, אבל אין לנו מה להפסיד. ננסה להשיג תוצאה טובה ולעלות, אני מקווה שזה מה שיהיה. אנחנו מרגישים שהכול הולך הפוך - המלחמה, זה שעוד לא שיחקנו מול הקהל שלנו, חילופי המאמנים ועוד אלף ואחת סיבות אחרות. אני חושב שהתחלנו לא טוב מבחינה מקצועית, הבעיה היא לא מנטאלית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נחת וכבר קיבל עדכון על ירי הרקטות לעבר גוש דן. אוסקר גרסיה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully