וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אתם מצפים שבכל משחק אכבוש שלישייה"

19.8.2014 / 10:20

מכבי תל אביב מתכוננת לאסטרס, ערן זהבי מדבר על הציפיות: "אף שחקן לא פותח עונה כמו שהוא סיים את הקודמת". על היכולת של הקבוצה: "חסר לנו מחץ בהתקפה, אבל גם בשנה שעברה לא נראינו טוב מדי". על פרשת ראדי: "מתייחס לרוב, לא למיעוט"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב מתכוננת לקרב החשוב שלה ביום חמישי מול אסטרס היוונית בפלייאוף הליגה האירופית, ואחרי האכזבה מול מאריבור במוקדמות ליגת האלופות, הצהובים יודעים שזו ההזדמנות האחרונה שלהם להישאר באירופה. בינתיים, עד עתה, האלופה לא מציגה יכולת סוחפת או משכנעת, אבל ערן זהבי וחבריו טוענים שהם יודעים להתמודד גם עם הלחץ וגם עם הציפיות.

ערן זהבי, מכבי תל אביב. קובי אליהו
"זה שהתוצאה הסופית לא טובה לא אומרת שלא שיחקנו טוב מול מאריבור". זהבי/קובי אליהו

"אנחנו יודעים שזה משחק שיכול לקבוע את הגורל שלנו באירופה", אמר היום ערן זהבי, "אנחנו רוצים תוצאה טובה, לא כמו במפגש החוץ הקודם מול מאריבור. אנחנו דרוכים, יש מוכנות ומוטיבציה גדולה לעשות את זה".

זהבי טוען ש"בכל יום שאנחנו ביחד אנחנו מרגישים יותר טוב אחד עם השני. משחקי גביע הטוטו לא באמת מייצגים, כי בגביע הטוטו משחקים יותר אינדיבידואלית, ואני לא יודע אם ה-11 נגד רעננה יהיו גם באירופה. לאט לאט נתגבש לקבוצה הרבה יותר טובה.

"עשינו משחקים טובים העונה, גם מול מאריבור. זה שהתוצאה הסופית לא טובה לא אומרת שלא שיחקנו טוב. גם במשחק הראשון וגם בשני נראינו יותר טוב ממאריבור.

"קצת חסר לנו מחץ בהתקפה, לא כבשנו הרבה שערים, אבל זו רק תחילת העונה. גם בשנה שעברה לא נראינו יותר מדי טוב בתחילת העונה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב (אמצע) עם שחקני מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
"אם נעשה מה שאנחנו צריכים ויודעים לעשות, זה יותר תלוי בנו". זהבי/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

זהבי גם נשאל על הכושר האישי שלו: "מי שציפה שאפתח את העונה כמו שנגמרה העונה שעברה, זו פשוט טעות. אף שחקן לא פותח עונה כמו שהוא סיים את הקודמת. תשפטו אתם בסוף העונה איך הייתה השנה שלי.

"ביקורות, גם אם הן טובות, אני לא מתרגש מהן. אתם מצפים שכל משחק שאתן שלישייה? זה טוב שיש ממני ציפיות ואני אוהב את זה, אבל אני לא מתייחס למה שאומרים מסביב. אם נראיתי עצבני במשחק מול מאריבור, זה בגלל שעפנו. תמיד דאגתי להבהיר שמכבי זה לא זהבי, הכול היה בזכות הקבוצה שסביבי והחברים שלי".

זהבי נשאל על היריבה היוונית ואמר: "אנחנו יודעים שזו קבוצה טובה, עם הרבה שחקנים ארגנטינאים, אבל כרגע אנחנו מתרכזים יותר בעצמנו, במה שאנחנו צריכים לעשות. עוד נותר זמן עד המשחק, ואני מאמין שנדע עליהם הכול, אבל אם נעשה מה שאנחנו צריכים ויודעים לעשות, זה יותר תלוי בנו. חשוב לנו לכבוש בחוץ, וזה מה שאנחנו מקווים: להעביר את ההכרעה הביתה".

כמו כן, זהבי נשאל על מעצרם של מספר אוהדי מכבי תל אביב בקריאות גזעניות נגד מהראן ראדי: "זו העבודה של המשטרה, לא שלנו. מהראן יודע כמה אנחנו תומכים בו ומנסים לנקות את הגזענות מהמועדון שלנו ומהכדורגל בכלל. אם יש אנשים שמתעסקים בשטיויות, זו בעיה שלהם. העיקר זה שאנחנו והמועדון תומכים בו. כשאני עולה למגרש אני שומע שהרוב הגדול מעודד את מהראן. יש חלק שמתעסק בשטיויות, וצריך לנקות את זה. בוא נתרכז ברוב השפוי, ולא במיעוט".

עוד במכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully