וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה: "ב-95 מיליון יורו אנחנו קונים 7-8 שחקנים וריאל שניים"

מאמן אתלטיקו החל במלחמה הפסיכולוגית לקראת הסופרקופה (ג', חצות): "אצלנו תמיד הייתה יצירתיות בנושא הרכש"

מנג'ר אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. רויטרס
מעביר ביקורת. סימאונה/רויטרס

העונה בספרד תצא לדרך מחר (שלישי, חצות) עם המשחק הראשון מבין שניים בסופרקופה, בין האלופה אתלטיקו מדריד למחזיקת הגביע והיריבה העירונית ריאל. המשחק הרשמי האחרון של הקולצ'ונרוס היה ההפסד 4:1 לבלאנקוס בגמר ליגת האלופות וכעת הם מוכנים לעוד סיבוב בקרב שלהם מול שתי הגדולות של ספרד.

המאמן דייגו סימאונה נשמע לוחמני במיוחד במסיבת העיתונאים שלו לקראת המשחק והעביר ביקורת על מדיניות הרכש של היריבה: "ב-95 מיליון יורו אנחנו קונים שבעה או שמונה שחקנים. אצל ריאל, ב-95 מיליון יורו, קונים שניים. יש הבדל בין המועדונים. למועדון שלנו תמיד הייתה היצירתיות הזו בנושא הרכש. אנחנו בונים את הקבוצה כרגע ועוד חסרים לנו שחקנים לסגל. לא בונים קבוצה עם 11 שחקני הרכב, אלא עם 18-20 שחקנים".

חאמס יאבד את המקום בהרכב ריאל מדריד לסופרקופה?

אוהדי אתלטיקו מדריד. GettyImages
רוצים עוד תואר. אוהדי אתלטיקו/GettyImages

סימאונה הוסיף: "ננסה לקחת את המשחק לסגנון שלנו ולנצח. החלפנו ארבעה שחקני הרכב וברור שנראה מעט שונה. נצטרך לראות את הקבוצה במהלך העונה ולשפוט את היכולת. ניאבק מול סביליה, ולנסיה ובילבאו על מקום בליגת האלופות. אין הרבה היגיון בקיום שני משחקים כמו הסופרקופה רגע לפני שמתחילה הליגה, אבל זה מכניס כסף מהטלוויזיה לקבוצה. גמר הוא גמר, אין דבר כזה שני גמרים. בעונה שעברה היינו קרובים ונצטרך שוב לעשות מאמץ ענק. אין ספק שריאל התחזקה ביחס לעונה שעברה".

מריו סוארס אמר: "שמרנו על רשת נקייה בכל משחקי קדם העונה חוץ מאחד והמשכנו להציג את העוצמה שלנו והסגנון הברור בו אנחנו משחקים. צריך להתרגל לשחק עם השחקנים החדשים שהגיעו, במיוחד בהתקפה. יש לנו משחק ענק מול היריבה הגדולה שלנו ולא נסתפק בפחות מזכייה בעוד תואר. יהיה מאוד קשה, זה ברור לנו. יש לריאל שחקנים אדירים, אבל גם לנו ויהיה משחק יפה וקשוח. נצטרך להימנע מטעויות לאורך 180 הדקות. ריאל קצת פייבוריטית, היא אחד המועדונים הכי עשירים שיש בעולם, אבל ניתן להם כבוד ונגיע כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully