וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרקופה: חאמס יאבד את המקום בהרכב ריאל מדריד?

אנצ'לוטי עדיין מתקשה למצוא מקום לקולומביאני ודי מריה עשוי לפתוח במקומו מול אתלטיקו (00:00, ספורט 2). הבלאנקוס מודאגים מהבצורת בהתקפה. קסיאס יפתח, נבאס: "לא מחפש להסתכסך עם אף אחד"

שחקן ריאל מדריד חאמס רודרגיס. GettyImages
עדיין מחפשים לו את העמדה המתאימה. חאמס/GettyImages

ספרד מתמרקת לקראת פתיחתה של עונת הכדורגל הערב (00:00, ספורט 2) עם המשחק הראשון מבין שניים במסגרת הסופרקופה, כאשר מחזיקת הגביע ריאל מדריד תארח לעיני סנטיאגו ברנבאו מלא לחלוטין את האלופה והיריבה העירונית אתלטיקו. הגומלין ייערך ביום שישי בויסנטה קלדרון.

ריאל מגיעה למשחק אחרי הפסד 2:1 במשחק ההכנה האחרון שלה, מול פיורנטינה ואחרי הזכייה בסופרקאפ האירופי נגד סביליה, זכייה שהותירה את חלום ששת התארים של הבלאנקוס בחיים. הקולצ'ונרוס ניצחו את שלושת משחקי ההכנה האחרונים שלהם ונראים מוכנים לאתגר.

זה יהיה המפגש החמישי בין שתי הקבוצות ב-2014, כאשר המאזן עומד על שלושה ניצחונות לריאל (שניים בגביע ואחד בגמר ליגת האלופות) ותיקו בליגה. למעשה, המשחק הרשמי האחרון של אתלטיקו היה אותו 4:1 בגמר הצ'מפיונס. בסוכנויות ההימורים מעמידים גם הפעם את ריאל כפייבוריטית. ניצחון שלה בברנבאו שווה כ-1.5 יורו על כל יורו השקעה וזכייה שלה בתואר תניב כ-1.3 יורו על כל יורו. לעומת זאת, ניצחון של אתלטיקו בחוץ או זכייה שלה יהיו שווים כ-5.5 יורו על כל יורו השקעה.

דיווח: יונייטד תשקיע 100 מיליון ליש”ט בעסקת די מריה

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד מחליף את כריסטיאנו רונאלדו. Paul Gilham, GettyImages
רק רונאלדו ובייל כובשים בינתיים/GettyImages, Paul Gilham

בריאל בונים כמובן על הכושר של כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי התגבר על הפציעה שהטרידה אותו במונדיאל, כבש צמד מול סביליה והוסיף שער נגד פיורנטינה. מנגד, בקבוצה קצת מודאגים מכך שהם כבשו רק חמישה שערים בכל חמשת המשחקים שלהם העונה (ארבעה משחקי ידידות והסופרקאפ) ובעיקר, מכך שכל אותם שערים הגיעו רק מרונאלדו או בייל.

המאמן קרלו אנצ'לוטי עדיין מתעקש על ה-4:3:3 שעבד לו מצוין בעונה שעברה: "זו השיטה היחידה שמאפשרת לנו לתת את החופש לבייל וכריסטיאנו ולהגן עם שישה שחקנים", הוא הדגיש שוב.

המאמן מנסה למצוא את המקום הנכון במערך עבור הרכש הנוצץ החדש, חאמס רודריגס. בסופרקאפ בקרדיף חאמס שיחק בקישור עם מודריץ' וקרוס, אולם נגד פיורנטינה הוא הוצב לצד רונאלדו ודי מריה בעמדה קדמית יותר, כסוג של "תשע שקרי". אנצ'לוטי מתלבט לגבי ההרכב למשחק מחר רק בין אנחל די מריה לחאמס.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי חוגג זכייה בליגת האלופות עם הגביע. AP
ככה נראה המפגש האחרון שלו מול אתלטיקו. אנצ'לוטי עם גביע האלופות/AP

בנוגע לסוגיית השוער שנשארה שנויה במחלוקת זו השנה השלישית ברציפות, הצהיר קרלו אנצ'לוטי שאיקר קסיאס יהיה זה שיעמוד בין הקורות מחר ("איקר יפתח, לגבי שאר ההרכב עוד לא החלטתי"). בינתיים יריבו לתפקיד, קיילור נבאס, שיחק מול פיורנטינה ואמר לאחר המשחק: "אני שמח להיות על המגרש ולפתח את הקשר עם שאר הקבוצה. אין לי שום רצון להסתכסך עם מישהו אחר בקבוצה. אני ממשיך לעבוד קשה בכל אימון, כאילו שאני השוער הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully