וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יונייטד תשקיע 100 מיליון ליש"ט בעסקת די מריה

ע"פ ה"דיילי מייל", השדים האדומים יעבירו מחצית מהסכום לריאל מדריד ומחצית לשחקן, שירוויח 200 אלף ליש"ט לשבוע

אנחל די מריה ריאל מדריד חוגג. AP
בדרך לאולד טראפורד? די מריה/AP

ההצלחות במשחקי קדם העונה הובילו לאופטימיות רבה בקרב אנשי מנצ'סטר יונייטד, אבל אז החלה הליגה. ההפסד הביתי 2:1 לסוונסי במחזור הפתיחה, החזיר את השדים האדומים כמה צעדים גדולים לאחור וכעת, לפני שהעונה הנוכחית מתחילה להזכיר את העונה שעברה, שהייתה סיוט אחד מתמשך באולד טראפורד, ביונייטד מעוניינים לחזק את הסגל ומוכנים להשקיע בכך סכומים דמיוניים.

על פי ה"דיילי מייל" הבריטי, לואי ואן חאל לוחץ על היו"ר אד וודוורד להחתים באופן מיידי, לפני תום חלון ההעברות האירופי, את קשרה הארגנטינאי של ריאל מדריד, אנחל די מריה. על פי הדיווח, יונייטד מוכנה להשקיע בעסקה לא פחות מ-100 מיליון ליש"ט (כ-125 מיליון יורו), סכום שהדהים גם את די מריה, שמודע לכך שיונייטד רודפת אחריו.

ככל הנראה, מחצית מהסכום, 50 מיליון ליש"ט, יילכו לריאל מדריד במטרה לרכוש את די מריה ולהקדים במרוץ אחר שירותיו את פריס סן ז'רמן, שמעוניינת אף היא בשחקן. שאר הסכום יעבור לכיסו של די מריה, שירוויח באולד טראפורד 200 אלף ליש"ט לשבוע עם חוזה לחמש שנים.

ההפסד לסוונסי כאמור הכניס את יונייטד ללחץ והמאמן ואן חאל יודע שהוא חייב לפחות כוכב אמיתי אחד בקישור. מלבד די מריה, יונייטד גם מפעילה מאמצים גדולים על מנת להביא את דיילי בלינד מאייאקס ומרקוס רוחו מספורטינג ליסבון.

צפו: כריסטיאנו רונאלדו עומד ב"אתגר דלי הקרח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully