וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "שיחקתי עם פחות לחץ השבוע"

אלוף סינסינטי הודה ששקל לפרוש מהטורניר לפני פתיחתו. דודי סלע נותר במקום ה-84, גלושקו עלתה ל-101, פאר ל-155

שבוע לפני פתיחת אליפות ארצות הברית, רוג'ר פדרר זכה הלילה (בין ראשון לשני) בפעם השישית בטורניר סינסינטי, וסיפק לעצמו עוד סיבה לאופטימיות לפני הגרנד סלאם האחרון של השנה. פדרר, שגבר 3:6, 6:1, 2:6 על דויד פרר בגמר וקטף תואר מספר 80 בקריירה, אמר בסיום: "שיחקתי כאן טניס טוב לאורך השנים, אז זה מאוד נחמד לחזור לכאן ולזכות שוב בתואר. כל הטורניר היה מאוד חיובי מבחינתי".

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
מתבסס במקום השלישי. רוג'ר פדרר/GettyImages

השוויצרי הודה שבשבוע שעבר הוא עוד שקל לוותר על הטורניר אחרי ההפסד לג'ו ווילפריד צונגה בגמר בטורונטו, ואמר: "הייתי צריך לנסות להתגבר על שבוע קשה ולא חשבתי שזה יהיה אפשרי כל כך מהר, אבל באימונים הרגשתי שאני מתאושש במהירות אז נתתי לזה צ'אנס, ושיחקתי עם פחות לחץ". פרר המאוכזב אמר: "הוא היה טוב יותר, אבל הייתי קרוב, ובסך הכל אני מרוצה מהיכולת שלי בשבועיים האחרונים".

בדירוג ה-ATP החדש שהתפרסם הבוקר נשאר פדרר במקום השלישי, והגדיל את הפער מבן ארצו סטניסלאס ואוורינקה שבמקום הרביעי. את הרשימה עדיין מובילים נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל, כשאת החמישייה סוגר כעת פרר שעלה מקום אחד למקום החמישי. מילוש ראוניץ' התקדם גם הוא מקום אחד למקום השישי, בעוד שתומאס ברדיך ירד שני שלבים למקום השביעי. את העשירייה סוגרים גריגור דימיטרוב, אנדי מארי וג'ו ווליפריד צונגה.

אנה איבנוביץ' טניסאית סרבית. GettyImages
שוב בטופ 10. אנה איבנוביץ'/GettyImages

בדירוג ה-WTA סרינה וויליאמס הגדילה עוד יותר את הפער העצום שלה במקום הראשון בעולם אחרי הזכייה בסינסינטי. המדורגות אחריה נותרו במקומותיהן: סימונה האלפ בשני, נה לי בשלישי, פטרה קביטובה ברביעי, אגניישקה רדוואנסקה בחמישי, מריה שראפובה בשישי, אנג'ליק קרבר בשביעי, וג'ני בושאר בשמיני. אנה איבנוביץ', הפיינליסטית בסינסינטי, התקדמה שני שלבים למקום התשיעי, ואת הטופ 10 משלימה בת ארצה ילנה ינקוביץ' שירדה מקום אחד.

בגזרת הישראלים, דודי סלע נותר במקום ה-84. יוליה גלושקו, שהודחה השבוע במוקדמות טורניר ניו הייבן, עלתה שלושה שלבים למקום ה-101, שחר פאר, שהפסידה גם היא במוקדמות אותו טורניר, התקדמה תשעה שלבים למקום ה-155.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully