וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר זכה בטורניר סינסינטי בפעם השישית

השוויצרי זכה בתואר ה-80 בקריירה אחרי 3:6, 6:1, 2:6 על דויד פרר, ונראה חד לפני אליפות ארה"ב. סרינה וויליאמס זכתה בנשים

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
מוכן לניו יורק. פדרר/GettyImages

רוג'ר פדרר זכה הערב (ראשון) בפעם השישית בקריירה שלו בטורניר סינסינטי היוקרתי (פרסים בסך 3.35 מיליון דולר), אחרי שגבר 3:6, 6:1, 2:6 על דויד פרר הספרדי, ועלה מולו למאזן 0:16 בקריירה. פדרר אומנם הפסיד העונה בחמישה גמרים בסבב ה-ATP, אבל הפעם הצליח להשלים את המשימה, בדרך לזכייה בטורניר שלישי העונה, והוא ללא ספק נראה כאחד הפייבוריטים לקראת אליפות ארה"ב.

השוויצרי, המדורג 3 בעולם, פתח היטב, ובמערכה הראשונה המשיך בכושר הטוב שלו מהשלבים המוקדמים בטורניר, עם סגנון אגרסיבי ואחוזים מצוינים בעלייה לרשת, בדרך ל-3:6. המערכה השנייה כבר נראתה אחרת לגמרי. פרר, המדורג 6 בעולם, עמד בלחץ בהתחלה והציל 4 נקודות שבירה, אבל מהר מאוד הפך את המומנטום ועלה ל-0:5 מהיר וקליל, כשהוא מנצל שגיאות לא מחויבות של פדרר. השוויצרי עוד צימק וכמעט שבר ל-5:2, אבל פרר הצליח לשמור על ההגשה ולנצח את המערכה 2:6 ולהשוות ל-1:1. זו המערכה החמישית בלבד שפרר לקח לפדרר במשך כל הקריירה מולו, במהלך 11 שנים.

בפתיחת המערכה השלישית פדרר שוב נראה חד ומדויק, ובמשחקון הרביעי הצליח לשבור את ההגשה של פרר ולעלות ל-1:3 ו-1:4 מהיר. השוויצרי השיג עוד 3 נקודות שבירה, אבל פרר שמר וצימק ל-4:2. עם זאת, פדרר לא נלחץ מאובדן ההזדמנויות שלו, וזכה בעוד שני משחקונים כדי לנצח 2:6 במערכה ובהתמודדות כולה אחרי שעה ו-42 דקות.

עבור פדרר, שניצח בדרך לגמר את מארי, ראוניץ' ומונפיס, זו הייתה הזכייה ה-22 בטורניר מאסטרס 1000 וזכייה בטורניר 80 בקריירה. הוא השחקן השלישי בלבד בעידן המודרני שזוכה ב-80 טורנירים ומעלה, אחרי איוון לנדל (94) וג'ימי קונורס (109). המנצח זכה ב-638 אלף דולר, בעוד המפסיד הסתפק ב-313 אלף.

הטניסאי הספרדי דויד פרר. AP
שוב התאכזב. פרר/AP

בפעם הראשונה בקריירה המפוארת שלה, סרינה וויליאמס חגגה הערב (ראשון) זכייה בטורניר סינסינטי. האמריקאית שמדורגת ראשונה בעולם סיימה את ההכנה האחרונה שלה לקראת אליפות ארצות הברית הפתוחה בצורה אידיאלית מבחינתה עם ניצחון נהדר 4:6, 1:6 על אנה איבנוביץ', הסרבית המצוינת שמדורגת 11 בעולם, שנראתה בכושר מצוין בטורניר כשאף גברה על מריה שראפובה בחצי הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס, טורניר סינסינטי. AP
מחזירה לעצמה את ההרתעה. סרינה וויליאמס/AP

סרינה אמנם נשברה כבר במשחקון הראשון, אבל היא לא נתנה לרוחה ליפול, והיא השיבה בשבירה משלה במשחקון השישי בדרך להשוואת התוצאה ל-3:3. מכאן השתיים המשיכו למשחקונים כמעט חלקים לכל אחת, עד שהאמריקאית התפוצצה במשחקון העשירי והשיגה 4:6 בדרך לניצחון במערכה הראשונה.

המערכה השנייה כבר נערכה במעמד צד אחד בלבד. אחרי שלושה משחקונים שבהם השתיים שמרו על ההגשות, איבנוביץ' נשברה וגם במשחקון הבא שהיא הגישה היא נכנעה לאמריקאית המנוסה שסגרה את הסיפור תוך שעה ושתי דקות. אגב, המפגש הזה היה השמיני בין שתי הטניסאיות כאשר סרינה הוכיחה פעם נוספת שאין לה ממש תחרות עם ניצחון שביעי במספר ושלישי מארבעה מפגשים רק השנה (איבנוביץ' ניצחה אותה באליפות אוסטרליה).

סרינה הכתה 12 אייסים (מול 1 בלבד של הסרבית), הכתה 26 ווינרים (מול 13 של יריבתה), ושברה ארבע פעמים את ההגשה של איבנוביץ'.

וויליאמס, שהייתה קרובה מאוד לזכות בתואר כבר בשנה שעברה בגמר, אבל נכנעה לויקטוריה אזרנקה, רושמת כעת תואר חמישי העונה אחרי הזכיות שלה בסטנפורד, רומא, מיאמי ובריסביין. כעת פניה כמובן לפלאשינג מדו שייצא לדרך ביום שני הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully