וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר רוצים לסגור כבר היום עם חנן ממן

בבירה רוצים להעבירו בבקרה לפני מכבי פ”ת. קריאף ייעדר, השחקנים חגגו לקלאודמיר המדוכדך יום הולדת: ”זה עודד אותו”

one

בבית"ר ירושלים מאמינים כי עוד היום (שני) יסגרו אלי טביב ודודו דהאן, סוכנו של חנן ממן, את כל הפרטים בנוגע לחוזהו של השחקן וכבר מחר הוא יגיע לבית וגן על מנת לחתום. בצוות המקצועי לוחצים לראות את ממן בסגל כבר במשחק גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה ביום רביעי, ובבית"ר מאמינים כי הדברים ייסגרו לכל המאוחר עד למשחק פתיחת העונה בשבת בוסרמיל נגד הפועל באר שבע.

מי שצפוי להיעדר ממשחק גביע הטוטו הוא אופיר קריאף, שנפגע בברכו במשחק נגד הפועל פתח תקוה ונח ארבעה ימים. קריאף סובל מכאבים בברך ובשלב זה ינסו להכשירו לשבת. אם הכאבים יימשכו ייתכן אף כי בשבת הוא גם כן יהיה מחוץ לסגל. ממן ושלומי אזולאי תורגלו לצד קלאודמיר בקישור האחורי אתמול, אך הדברים עדיין אינם סגורים.

שחקן הפועל פתח תקוה, דור כוכב, מול שחקן בית"ר ירושלים, קלאודמיר. מגד גוזני
"רואים שלא פשוט לו כאן". קלאודמיר/מגד גוזני

בנוגע לקלאודמיר, הקשר הברזילאי שמתקשה להתאקלם ונראה מעט מדוכדך הופתע אתמול כאשר שחקני הקבוצה חגגו לו יום הולדת. השחקנים קנו עוגות, הרימו את השחקן על הכתפיים ואף שפכו עליו מים. שחקן בקבוצה אמר: "הוא מאוד נהנה, רואים שלא פשוט לו כאן, הוא לא יודע שתי מילים באנגלית אבל זה עודד אותו, הוא הרגיש בבית".

בית"ר אמורה להוציא ויזה לחלוץ סאני עמנואל בימים הקרובים על מנת להביאו להתרשמות עד לסוף השבוע. מה שמפריד כרגע בין תומר סוויסה לבית"ר הוא הסכום אותו תדרוש אלונה ברקת. סוויסה סיכם את מרבית תנאיו בבירה והצדדים ימתינו לתשובת ברקת האם היא מוכנה להשאילו בסכום נמוך. במידה וברקת תסרב ייתכן כי השחקן יסרב לעבור לקבוצה אחרת וימשיך בבאר שבע.

בבית"ר ימשיכו במגעים בנוגע לקשר אחורי, כאשר אביחי ידין וניקולה מיטרוביץ' על הפרק. כרגע מיטרוביץ' בודק אופציות נוספות בחו"ל וגם הפועל באר שבע חזרה לתמונה ואילו ידין יצטרך להגיע להבנות עם מכבי חיפה בנוגע לתנאי שיחרורו. בכל מקרה בבית"ר אומרים כי שחקן התקפה אחד יצטרף בוודאות אך בנוגע לקשר האחורי זה תלוי בסכומים ובתקציב אותו ייאשר אלי טביב. רועי זיקרי צפוי להיות מושאל לבית"ר תל אביב\רמלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully