וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עשויה לחזור לאופציית אביחי ידין

17.8.2014 / 10:07

בבירה נחושים לצרף מיידית קשר אחורי, ובודקים אפשרות שמכבי חיפה תשתתף בשכרו. סאני עמנואל יגיע להתרשמות

בבית"ר ירושלים רוצים להתחזק כמה שיותר מהר בקשר אחורי ובשחקן התקפה. בסוף השבוע חזרה אופציית אביחי ידין להיות ריאלית, לאחר מסרים שהועברו כי השחקן רעב לשחק והיה רוצה להצטרף לבית"ר. בצוות המקצועי מעוניינים בידין, ועכשיו הדברים תלויים בשאלה עד כמה תהיה מוכנה מכבי חיפה להשתתף בשכרו וכמו כן בקיצוץ שהשחקן ייאלץ לספוג במשכורתו. בבית"ר אמרו: "אם גם מכבי חיפה וגם השחקן ירצו באמת, זה יקרה".

בנוגע לשחקני התקפה, הסחבת בנושא תומר סוויסה נמשכת. כרגע נראה שנציגי השחקן ישוחחו עם אלי טביב היום או מחר במטרה לסכם את תנאיו, אך עדיין לא ברור האם אלונה ברקת תתגמש בסכום ההשאלה של השחקן. הדברים אמורים להיסגר בשבוע הקרוב, לכאן או לכאן.

שחקן מכבי חיפה, אביחי ידין. טל לוי
"אם גם מכבי חיפה וגם השחקן ירצו באמת, זה יקרה". אביחי ידין/טל לוי

מי שיגיע להתרשמות בבית"ר הוא סאני עמנואל. החלוץ הניגרי בן ה-21 נחשב לכישרון גדול בגיל צעיר וב-2009 זכה בנעל הזהב באליפות העולם עד גיל 17 בה זכתה ניגריה במקום השני. הוא נרכש על ידי לאציו, שיחק בקבוצת הנוער שלה במשך שנתיים ולאחר הושאל לחצי עונה לליגה השנייה בשוויץ בשנה האחרונה הוא לא שיחק על מנת להשתחרר מחוזהו בלאציו וכעת הוא שחקן חופשי. בבית"ר אמרו: "אם הוא יראה אפילו חצי ממה שהיה אז הרווחנו, אנחנו בודקים את האופציה, ייתכן שיוחתם ויושאל לקבוצה אחרת".

ביום רביעי תפגוש בית"ר את מכבי פתח תקוה במסגרת גביע הטוטו. מי שיחזרו לסגל הם שחקני הנבחרת הצעירה - לידור כהן, אלי דסה, עומר אצילי וטל כחילה. חנן ממן מקווה לחתום בימים הקרובים על חוזהו ולהיות בסגל במחזור הפתיחה בבאר שבע. גורמים בבית"ר אמרו כי היום או מחר המו"מ יקודם והשחקן יחתום במועדון.

סאני עמנואל שחקן נבחרת ניגריה הצעירה. AP
"אם הוא יראה אפילו חצי ממה שהיה אז הרווחנו". סאני עמונאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully