וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'רס: "סוארס שלח לי SMS, זו הייתה מחווה מרגשת"

מאמן ליברפול קיבל איחולים מכוכבו לשעבר. סטארידג': "התחזקנו מאשתקד". פלגריני: "עכשיו נחשוב על ליברפול"

דניאל סטארידג' שחקן ליברפול. AP
אנפילד כבר בעננים.סטרלינג/AP

אחרי שמירוץ האליפות הצמוד ביניהן הוכרע במחזורי הסיום אשתקד, פתחו אתמול (ראשון) אלופת אנגליה וסגניתה את עונת 2014/15 בפרמיירליג. מנצ'סטר סיטי רשמה 0:2 נאה בניוקאסל, בעוד שליברפול הזיעה לפני שניצחה 1:2 את סאות'המפטון באנפילד. כבר ביום שני הבא השתיים ייפגשו במנצ'סטר, ושתיהן נראות מוכנות לספק הצהרה בקרב הגדול הראשון של העונה החדשה.

מנואל פלגריני ניסה לרענן את הקלישאות שלו אחרי הניצחון של התכולים: "אני חושב שזה תמיד חשוב לפתוח את העונה עם ניצחון, במיוחד במקום כמו סיינט ג'יימסס פארק. היה לי כל כך חשוב לקבל מהשחקנים את הגישה הנכונה מפתיחת המשחק ועד סיומו. לא התייחסנו למשחק הזה כמשחק פתיחת עונה גורלי, אלא כמשחק נגד ניוקאסל. עכשיו אנחנו יכולים לחשוב על ליברפול. כל הקבוצות צריכות לפגוש את כל השאר בבית ובחוץ, התחלנו את הדרך עם ניצחון, ועכשיו ננסה להשיג עוד אחד".

סיטי ניצחה 0:2 בניוקאסל, 1:2 קשה לליברפול על סאות'המפטון

מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. AP
"היה לי כל כך חשוב לקבל מהשחקנים את הגישה הנכונה מפתיחת המשחק ועד סיומו". מנואל פלגריני/AP

אצל האדומים, ברנדן רוג'רס גילה שלפני המשחק מול הסיינטס הוא קיבל הודעת SMS מפתיעה מכוכבו לשעבר לואיס סוארס: "הוא שלח לי הודעה נהדרת הבוקר, בה הוא איחל לנו בהצלחה וביקש מחבריו לשעבר לפתוח חזק. עכשיו הוא חבר של ליברפול, ושלחתי לו הודעה בחזרה. הוא ילד טוב, ולמרות שהוא כבר לא כאן הלב שלו בליברפול, הוא תמיד יהיה בליברפול, וזו הייתה מחווה מרגשת".

על היכולת של קבוצתו אמר המאמן: "אני חושב שתקופת קדם העונה שלו הופרעה על ידי החזרה המאוחרת של כמה מהשחקנים, ולקח לנו זמן להתחבר. אבל היום הצגנו משחק מצוין, כי היריבה הייתה קשה אבל אני מאושר שהצגנו נחישות ואופי. לא הצגנו משחק שוטף והתרכזנו רק בלנסות לנצח, ככל שהעונה תתקדם נשחק טוב יותר".

הערב (21:25, ספ' 1): סוארס בהופעת בכורה בברצלונה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ברנדן רוג'רס מאמן ליברפול עם רונלד קומאן מאמן סאות'המפטון. AP
"הוא ילד טוב, ולמרות שהוא כבר לא כאן הלב שלו בליברפול". ברנדן רוג'רס/AP

דניאל סטארידג', שכבש את שער הניצחון בדקה ה-79, אמר: "יש עליי לחץ לכבוש יותר עכשיו, כשלואיס עזב אחרי שהוא הבקיע 30 שערים בעונה שעברה. חשוב לי ולשאר הבחורים להתעלות, ואני שמח שראחים המשיך לכבוש גם העונה, כי הוא משתפר כל הזמן. אני חושב שהקבוצה התחזקה עם שחקני הרכש שהמנג'ר הביא, בלי לזלזל בלואיס שהוא שחקן גדול שיחסר לנו, אבל המשכנו הלאה אחרי עזיבתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully