וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחונות למנצ'סטר סיטי וליברפול במחזור ה-1

סילבה (38) ואגוארו (90) קבעו 0:2 לאלופה בניוקאסל. סטרלינג (23) וסטארידג' (79) סידרו 1:2 לסגנית על סאות'המפטון

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
לכבוד החוזה החדש. סרחיו אגוארו/GettyImages

מחזור הפתיחה בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם ליברפול, שפתחה את העונה החדשה ללא לואיס סוארס שנמכר לברצלונה, אבל עם ניצחון ביתי 1:2 על סאות'המפטון. במשחק המרכזי שחתם את הערב, האלופה מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את ניוקאסל והתייצבה בפסגה בזכות העובדה שהיא היחידה שניצחה בהפרש של יותר משער.

דויד סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג עם אדין דז'קו. רויטרס
ידע למי להודות. דויד סילבה עם אדין דז'קו/רויטרס

ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי 2:0

אלופת אנגליה ניצחה את ניוקאסל בתשעת משחקי הליגה האחרונים ביניהן. גם הפעם העשירית לא הייתה שונה. המגפייז, שניצחו רק משחק פתיחה אחד בחמש השנים האחרונות, היו עדיפים במחצית השנייה ולא היו רחוקים משער, אך שילמו את המחיר על מחצית ראשונה במהלכה דויד סילבה כבש בדקה ה-38, אחרי עקב קסום של אדין דז'קו, ונענשו על החמצות עם שער נוסף בתוספת הזמן של המחליף סרחיו אגוארו. מנואל פלגריני, שנתן עדיפות לג'ו הארט בין הקורות על פני ווילי קבאז'רו ועלה עם שחקן רכש אחד - פרננדו, יכול להיות מרוצה מכך שמנצ'סטר סיטי לא ספגה ולפרקים גם הציגה מהלכים קבוצתיים נאים. היא גם היחידה במחזור הראשון של הפרמיירליג שניצחה בהפרש של יותר משער אחד. ניוקאסל עוד תעשה צרות בהמשך.

כבר בדקה הרביעית נרשם שיתוף פעולה יפה בין סטבן יובטיץ' לדז'קו בהתקפת הסיטיזנס, אבל הבוסני נעצר אצל טים קרול. השוער ההולנדי עמד במבחן נוסף בדקה ה-11, כשהדף בעיטה חזקה מרחוק של סמיר נאסרי. בדקה ה-38 ניוקאסל כבר נכנעה למהלך קבוצתי מבריק של האלופה. יאיא טורה שלח את דז'קו, שבעקב אומנותי היתל בשני שחקנים והשאיר את דויד סילבה לכבוש באחד על אחד מול קרול. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

ניוקאסל פתחה בהתלהבות גדולה את המחצית השנייה, אך ההגנה של הארט בלמה בגופה את הניסיונות של ריבייר וקאבלה. מנגד, טורה סובב כדור חופשי בדקה ה-73 שחלף מעט מעל המשקוף. איוסה המחליף יכול היה לקנות את עולמו עם מהלך מבריק בדקה ה-84, אך הבעיטה שלו נבלמה לקרן. גם מוסא סיסוקו בזבז צ'אנס בתוספת הזמן עם בעיטה לשמיים, ומנגד אגוארו המחליף ניצל הזדמנות שנייה אחרי עצירה אחת של קרול כדי לקבוע 0:2 בדקה ה-92.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דניאל סטארידג' שחקן ליברפול כובש מול פרייזר פורסטר שוער סאות'המפטון. GettyImages
נגיעה קלה הספיקה. דניאל סטארידג'/GettyImages

ליברפול - סאות'המפטון 1:2

רק פעם אחת בחמש העונות האחרונות ניצחה ליברפול במחזור הפתיחה, ובעונה שעברה היא הפסידה בספטמבר לסאות'המפטון בבית משער של דיאן לוברן. לא הפעם. סגנית האלופה האנגלית לקחה לסיינטס במהלך הקיץ את אותו לוברן, ריקי למברט ואדם לאלאנה. האחרון היה פצוע, אבל שני האחרים היו שותפים לניצחון הביתי. קבוצתו של רונאלד הפגינה יכולת טובה בבכורה של ההולנדי וכבר ענתה על השער של ראחים סטרלינג עם שוויון מעולה של נת'ניאל קליין במחצית השנייה, אך המגן הימני שבר את קו הנבדל בדקה ה-79 ואפשר לדניאל סטארידג' להכריע מקרוב. ניצחון דחוק לברנדן רוג'רס במשחק הראשון, בעיקר בזכות הצטיינותו של השוער סימון מיניולה.

ליברפול שלטה בדקות הפתיחה ובדקה ה-21 האדומים רשמו איום ראשון כשסטרלינג בעט מתוך הרחבה לידיו של פורסטר. בדקה ה-23 סטרלינג כבר שם את הכדור ברשת וקבע 0:1 לליברפול, אחרי שקיבל כדור עומק נפלא מג'ורדן הנדרסון וגלגל פנימה. סימון מיניולה דאג לשמור על התוצאה עם הירידה להפסקה, כשהדף כדור מסוכן של מורגן שניידרלין. בדקה ה-56 גם מיניולה כבר לא יכול היה להושיע. קליין ביצע דאבל פס עם דושאן טאדיץ', שהחזיר בעקב מצוין והמגן הימני הפציץ פנימה.

סאות'המפטון הייתה קרובה למהפך, אך בדקה ה-79 ליברפול הייתה זו שחזרה להוליך. הרחקה רעה של הגנת האורחים אפשרה לסטרלינג לנגוח, קליין שבר את קו הנבדל וסטרלינג ליטף את הכדור כדי לכבוש מקרוב. 1:2 לאדומים. סאות'המפטון הייתה חייבת להשוות בדקה ה-88, אבל מיניולה שם את היד והדף את הכדור האדיר של שניידרלין למשקוף, כשגרציאנו פלה הצליח איכשהו לנגוח את הריבאונד החוצה.

שחקני סאות'המפטון חוגגים עם נת'ניאל קליין (מימין). רויטרס
השווה, אבל שבר את קו הנבדל לאחר מכן. נת'ניאל קליין/רויטרס
ראחים סטרלינג שחקן ליברפול. רויטרס
אחראי לשער הראשון של ליברפול העונה. ראחים סטרלינג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully