וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "בולגריה מסוכנת, זה משחק סופר חשוב לעלייה"

17.8.2014 / 9:00

נבחרת ישראל מוכנה לקראת בולגריה והקפטן דרוך: "יהיה משחק אינטנסיבי. היה חצי יום לנוח ואנו מגיעים רעננים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרות ישראל ובולגריה יפגשו הערב (ראשון) בסופיה במחזור השלישי של מוקדמות אליפות אירופה 2015 (20:30, ערוץ 1). הנבחרת מגיעה למשחק לאחר הניצחון על נבחרת הולנד ביום רביעי, בידיעה שניצחון על הבולגרים יקרב אותם משמעותית אל המקום השני בבית, ויעביר את ההכרעה על המקום הראשון למשחק נגד מונטנגרו ביום ראשון הקרוב.

הנבחרת ערכה אמש את אימון הבכורה שלה באולם בו ייערך המשחק, והבוקר יתכנסו השחקנים לתדרוכים אחרונים ואימון קליעות. כמה עשרות ישראלים, כולל שגריר ישראל בבולגריה ורעייתו, צפויים לדחוף את הנבחרת כפי שעשו במשחק הניצחון בכרונינגן ביום רביעי האחרון.

"בולגריה היא נבחרת מאוד מסוכנת עם גארדים צעירים וטובים, קליעה טובה מבחוץ", התייחס הקפטן יותם הלפרין ליריבה, "נבחרת שמגיעה אחרי שני הפסדים ומבינה שזה המשחק הכי חשוב מבחינתם. לנו זה משחק סופר חשוב לעלייה, יהיה משחק אינטנסיבי מאוד, משחק סופר חשוב לשתי הקבוצות. היה לנו חצי יום לנוח, התאוששנו מכל הטיסות והמלונות, מגיעים רעננים ומוכנים למשחק".

פחד גבהים: כך נותרה ישראל ללא סנטר בכיר

יותם הלפרין שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מגיעים רעננים לעימות מול הבולגרים. הלפרין/קובי אליהו

אחד מנקודות המפתח של ישראל תהיה קבלת התפוקה משחקני הפנים. יניב גרין ודיאור פישר משחקים עד כה 35.5 דקות בממוצע למשחק ותורמים 11 נקודות ו-3.5 ריבאונדים, הרבה פחות ממה שעשו במשחקי ההכנה, בנוסף לתצוגה הגנתית לא משכנעת בלשון המעטה. המצטיינים עד כה של נבחרת ישראל הם עומרי כספי עם 18.5 נקודות ו-8 ריבאונדים בממוצע, גל מקל עם 13.5 נקודות ו-5.5 אסיסטים בממוצע וגיא פניני עם 13 נקודות, 4.5 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים בממוצע.

כאמור הנבחרת הבולגרית מגיעה למשחק לאחר הפסדים להולנד בבית ולמונטנגרו בחוץ. המאמן הבולגרי גיאורגי מדלנוב החליט להפתיע אחרי ההפסד להולנדים והחליף מספר שחקנים בסגל, כשהבולט שביניהם הוא פאבל מרינוב שאף קלע 11 נקודות בהפסד למונטנגרו. השחקן המעניין ביותר בבולגריה הוא הכישרון הצעיר אלכסנדר וזנקוב (19, 2.03) שקלע עד כה 11.5 נקודות והוסיף 6.5 ריבאונדים בממוצע. שני שחקנים מעניינים נוספים הם הרכז בוזידאר אברמוב (24, 1.95) שעומד על ממוצע של 12 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים והסנטר ניקולאי ורבאנוב (29, 2.10) שעד כה לא עומד בציפיות ממנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דיאור פישר, שחקן נבחרת ישראל, במשחק מול רוסיה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
הנבחרת זקוקה ליותר תפוקה מהגבוהים. פישר/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully