וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "בולגריה זה משחק מפתח, עוד גמר גביע"

16.8.2014 / 19:43

מאמן נבחרת ישראל דרוך לקראת משחק החוץ החשוב: "צריכים להיות יותר אינטנסיביים ומפוקסים" (א', 20:30, ערוץ 1)

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל תתארח מחר (ראשון, 20:30, ערוץ 1) בסופיה אצל נבחרת בולגריה במשחק השלישי במוקדמות אליפות אירופה 2015 (20:30, שידור ישיר בערוץ 1). הנבחרת מגיעה למשחק לאחר הניצחון על נבחרת הולנד ביום רביעי, בידיעה שניצחון על הבולגרים יקרב אותם משמעותית אל המקום השני בבית, ויעביר את ההכרעה על המקום הראשון למשחק נגד מונטנגרו ביום ראשון הקרוב.

אחרי שביום שישי התאמנה ישראל פעמיים באולמה של צסק"א סופיה, הערב החלו שחקני הנבחרת להתאמן באולם הגדול בו ייערך המשחק. בנבחרת הדגישו את חוזקתה של בולגריה, ומעריכים כי המשחק מחר יהיה אחד המשמעותיים ביותר לעלייה לאליפות. כמו במשחקים הקודמים, בנבחרת ישאפו לשלוט בריבאונד ההגנה וינסו להציג משחק ריצה על מנת להשיג נקודות קלות.

"בולגריה של המשחק נגד הולנד ושל המשחק נגד מונטנגרו הן שתי נבחרות שונות", אמר המאמן ארז אדלשטיין לפני אימון הערב, "הצטרפו אליהם שני שחקנים למשחק נגד מונטנגרו, אחד מהם, מרינוב הוא שחקן מפתח. קבוצה צעירה ורעבה, משחקים עם ארבעה סקוררים על המגרש בכל רגע נתון, זה מאתגר. מאוד קשוחים ופיזיים".

על המטרות במשחק אמר המאמן: "אנחנו צריכים להציג את צורת ההתקפה ששיחקנו בשני טורנירי ההכנה ובמשחק נגד מונטנגרו והמשכיות להגנה של המחצית השנייה נגד הולנד, או לחצי השני נגד גרמניה או רוסיה. מה סימן הקריאה מכאן? חייבים להרים את האינטנסיביות שלנו והיציבות, לתת יציבות בכל הרכב ולתת לי ביטחון להיות בכל מיני הרכבים ועם כל מיני שחקנים. משחק מפתח. נחנו פה טוב במהלך סוף השבוע, אחרי הטיסות והאוטובוסים, וזה עוד גמר גביע, משחק שלישי בתקופה קצרה, אבל הבטחנו לעצמנו לא לדבר על זה. כולם רוצים אבל צריך להרים את הביחד של ההגנה לרמות הגבוהות. אנחנו צריכים להיות יותר אינטנסיביים ומפוקסים כדי לדעת את הדברים שצריך בכל רגע נתון".

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל,
"חייבים להרים את האינטנסיביות שלנו והיציבות, לתת יציבות בכל הרכב ולתת לי ביטחון להיות בכל מיני הרכבים ועם כל מיני שחקנים". אדלשטיין/איגוד הכדורסל

כאמור הנבחרת הבולגרית מגיעה למשחק לאחר הפסדים להולנד בבית ולמונטנגרו בחוץ. המאמן הבולגרי גיאורגי מדלנוב החליט להפתיע אחרי ההפסד להולנדים והחליף מספר שחקנים בסגל, כשהבולט שביניהם הוא פאבל מרינוב שאף קלע 11 נקודות בהפסד למונטנגרו. השחקן המעניין ביותר בבולגריה הוא הכישרון הצעיר אלכסנדר וזנקוב (19, 2.03) שקלע עד כה 11.5 נקודות והוסיף 6.5 ריבאונדים בממוצע. שני שחקנים מעניינים נוספים הם הרכז בוזידאר אברמוב (24, 1.95) שעומד על ממוצע של 12 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים והסנטר ניקולאי ורבאנוב (29, 2.10) שעד כה לא עומד בציפיות ממנו.

נבחרת בולגריה, שהופיעה בכל אליפויות אירופה משנת 1935 עד 1993, כולל זכייה במדליית הכסף ב-1957 והארד ב-1961, ידעה שנים פחות טובות עד לאמצע שנות ה-2000, והיא הופיעה בשלוש מתוך חמש אליפויות אירופה האחרונות. הבולגרים פגשו את ישראל 13 פעמים במוקדמות ואליפות אירופה, כשהמאזן עומד על 5:8 לטובתם. ישראל ניצח ארבעה מששת המפגשים האחרונים, כשבמשחק האחרון בין הנבחרות ניצחה בולגריה 65:72 במוקדמות אליפות אירופה 2005.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת בולגריה קלויאן איבנוב. AP
משחקני המפתח. קלויאן איבנוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully