וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד סנפורד נחת: "מרגיש ישראלי כמו כל אחד מכם"

הזוכה במדליית הארד באליפות אירופה שב ארצה: "סחטתי כל מה שהיה לי ברגליים, הייתי בסערת רגשות על הפודיום"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שהפך אמש (שישי) לאתלט הישראלי השני בלבד שזוכה במדליה באליפות אירופה, נחת היום דונלד סנפורד בישראל עם מדליית הארד. האצן נראה מאושר לאחר שגם שבר את שיאו הישראלי וסיים שלישי בריצה ל-400 מטר בציריך, עם זמן של 45.27 שניות. על זכייתו במדלייה יקבל סנפורד מענק מיוחד של 37,500 שקל מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, מנהל הספורט ומועצת ההימורים. סנפורד התקבל בשדה התעופה על ידי אשתו דניאל ובתו איימרי.

האצן הישראלי דונלד סנפורד. קובי אליהו
עדיין בעננים. סנפורד/קובי אליהו

"אני מאושר מההישג", הודה סנפורד. "לפני התחרות החלטתי שאני אעשה כל מה שאני יכול כדי להגיע רחוק. סחטתי את מה שהיה לי ברגליים ואני שמח שזה הספיק. העובדה שהאטתי באמצע המירוץ הדאיגה אולי חלק מהאנשים, אבל זה היה מתוכנן. זה הכול היה חלק מהתוכנית שלי כי חילקתי כוחות. הופתעתי שרצתי מהר יותר מחצי הגמר ולא חשבתי שאשבור שוב את השיא הישראלי".

סנפורד התייחס למה שעבר עליו כשעמד על הפודיום, ואמר: "כשעמדתי שם הייתי בסערת רגשות. חשבתי על מי שליוו אותי לאורך הדרך: המשפחה והחברים. הרגשתי שאני חולק איתם את הרגע וניסיתי ליהנות". סנפורד נשאל גם אם הוא מרגיש ישראלי, והשיב: "אני מרגיש ישראלי כמו כל אחד ואחד מכם. אני רק מקווה שהבאתי נחת למדינה. ההישג יכול להוות נקודת אור במצב שבו המדינה נמצאת".

על המשך התוכניות שלו אמר סנפורד: "הוזמנתי לייצג את אירופה באליפות הבין יבשתית במרוקו. עכשיו אני אנוח ואז אתכונן לתחרות הזו. אני אשתדל להמשיך בכושר שבו אני נמצא לקראת ריו".

מוקדם יותר היום הוזמן סנפורד לייצג את נבחרת אירופה בגביע הבין-יבשתי, שיערך באמצע החודש הבא במראקש, מרוקו. בתחרות בת היומיים יתחרו אתלטים מאפריקה, האמריקות, אסיה-אוקיאניה ואירופה. סנפורד יהיה אחד משני רצי 400 מטר אירופים בתחרות, וישתתף גם ברביעיית השליחים של הנבחרת האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
האצן הישראלי דונלד סנפורד. קובי אליהו
ימשיך לגביע הבין-יבשתי. סנפורד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully