וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארצות הברית: ארבעה שחקנים בטוחים בחמישייה

רוז, קרי, הארדן ודייויס אמורים לפתוח מול ברזיל. רודי גיי, שצורף במקום דוראנט, זוכה למחמאות ועשוי להצטרף אליהם

רודי גיי סקרמנטו קינגס. AP
אקס פקטור? גיי/AP

נבחרת ארצות הברית תערוך מחר (שבת) את משחק ההכנה הראשון שלה לקראת המונדובאסקט שייצא לדרך בספרד בסוף החודש, כשתפגוש את ברזיל בשיקגו. על פי דיווחים, מקומם של ארבעה שחקנים בטוח בחמישייה של מייק ששבסקי: דרק רוז, סטפן קרי, ג'יימס הארדן ואנתוני דייויס. המשמעות: הארדן יתופקד בעמדה 3, מה שמותיר מקום לשחקן פנים נוסף, או סווינגמן שיתופקד כפאוור פורוורד, ובארצות הברית מעריכים שזו האופציה הסבירה יותר. האופציות של ששבסקי כוללות את צ'נדלר פארסונס, גורדון הייוורד ורודי גיי.

השם המעניין ברשימה הזו הוא זה של גיי, שצורף לסגל לאחר פרישתו של קווין דוראנט וכעת אמור להיות חלק משמעותי מנבחרת ארצות הברית, ורמז לכך ניתן היה לקבל באימון האחרון, בו פתח לצד הארבעה הנ"ל במשחקון פנימי. "אני מרגיש טוב וחזק מבחינה פיזית, ואני רוצה לתרום לקבוצה", אמר הסמול פורוורד של סקרמנטו, שנכלל לכל הפחות בסגל הרחב של נבחרת ארצות הברית מאז 2005. "אני לומד במהירות, זה חלק מהתפקיד שלי. הלוואי שהייתי יכול לשחק כמו MVP, אבל זה לא מי שאני כרגע. אני שחקן שיכול לשחק חזק ולתרום".

ג'רי קולאנג'לו, נשיא הכדורסל האמריקאי, התרשם לטובה ממה שראה מגיי בשבוע החולף. "רודי עזר לנו מאוד ב-2010, והוא בכושר טוב. הוא הצטרף אלינו כאילו היה כאן כל הזמן". גם עוזר המאמן תום ת'יבודו החמיא: "לי הוא נראה טוב. יחסית למישהו שלא היה איתנו במחנה האימון בלאס וגאס, הוא נראה לי מוכן".

בהילוך איטי: חלק מהרגעים הגדולים מהאימון האחרון של הנבחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully