וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר: "בלאט בלתי רגיל, הוא יהיה אדיר בקליבלנד"

האמריקאי ששיתף עם המאמן פעולה במכבי ת"א משבח, אבל תוהה האם הנסיון של הסגל יספיק: "כולם צריכים להבין את תפקידם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחמאות מכל עבר. בלאט/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיוויד בלאט ממשיך לסקרן את התקשורת האמריקאית, וכתבה שפורסמה הערב (שישי) באתר 'בליצ'ר ריפורט' הוא קיבל מחמאות גם מג'ורדן פארמר, אותו אימן בתחילת 2011 במכבי תל אביב. "הוא בלתי רגיל", אמר הגארד האמריקאי. "הוא משחק על היתרונות שלך, מאוד פתוח לדיבורים. הוא יהיה אדיר בקליבלנד".

פארמר עמד על ההבדלים בין המשחק האירופי והאמריקאי, ואמר: "באירופה, אם אתה מפסיד שלושה משחקים ברציפות, זה יכול לגמור לך את העונה. המנטליות שם היא שונה, חייבים לנצח כל משחק. באירופה משחקים דומה לסן אנטוניו - הרבה תנועה של הכדור והשחקנים. אין בידודים. לברון הוא אחד הסופרסטארים היחידים שמשחק כמו שצריך, אבל אני בטוח שבלאט ימצא דרכים להביא לו את הכדור".

עם זאת, שחקן לוס אנג'לס קליפרס לא משוכנע שהנסיון של המועט של הקאבלירס יספיק להם כדי ללכת עד הסוף. "זה כבר סיפור אחר", אמר פארמר. "אתה לא ממש מבין כמה חשובים משחקים גדולים בלי שחווית את האינטנסיביות הזו. כשהפסדנו בגמר עם הלייקרס לבוסטון, זה עזר לנו לזכות אחר כך. עד כמה שקווין לאב טוב, הוא אפילו לא שיחק משחק פלייאוף אחד. והוא לא היחיד. צריך קבוצה שמבינה את התפקידים שלה, מלמעלה למטה".

שחקן נוסף שהתראיין לכתבה ופרגן לבלאט הוא ג'וש צ'ילדרס, ששיחק בליגה היוונית וזכה לעבוד עם הישראלי כשאימן באריס סלוניקי, ושיתף איתו פעולה באולסטאר היווני. "בלאט הוא איש נחמד מאוד וכיף מאוד לשחק תחתיו", אמר הסווינגמן שיבלה את העונה הקרובה בליגה האוסטרלית. "הוא טוב מאוד בלבצע שינויים תוך כדי משחקים. אני מכיר אותו רק ממשחק האולסטאר ההוא, אבל שמעתי שהוא יעשה מה שצריך כדי להצליח. ההתאמה הכי גדולה שלו תהיה להפוך מהמאמן, למאמן שצריך לעבוד לצד לברון ג'יימס".

אמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט מקים את שחקניו ג'ורדן פארמר, דווין סמית. ברני ארדוב
פארמר לא שוכח את מאמנו במכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully