וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תוכל לחתוך את דודו עד דצמבר

15.8.2014 / 14:19

הבדיקה של הברזילאי גילתה בעיה בסחוס והוא יטופל בברזיל. הצדדים סיכמו שאם מצבו לא ישתפר אחרי שישוב, הוא יעזוב ללא כל פיצוי. דודו: "אני משוכנע שהטיפול יועיל, אם הבעיה תימשך לא אכפה את עצמי על הקבוצה"

שי הולצמן עוזר מאמן מכבי נתניה (ימין) עם דודו סארנסה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"אני יודע כמה רציתם אותי". דודו סיארנסה/ברני ארדוב

תוצאות בדיקת ה-MRI שנערכה לדודו סארנסה התקבלו היום (שישי) במכבי נתניה, ומתברר שהקשר סובל מבעיה בסחוס. הבוקר נפגש בעלי הבעלים אלי שגב עם הקשר הברזילאי והניח בפניו את תוצאות הבדיקה. דודו אמר כי בטרם חתם בקבוצה הוא דיווח שיש לו בעיה של היעדר סחוס בברך, אבל טען כי הדבר לא צריך להפריע לו והוא משחק כך כבר תקופה ארוכה.

השניים סיכמו בתום הפגישה כי דודו ימריא בתחילת השבוע הקרוב לברזיל ושם יקבל זריקה וטיפול מיוחד לברך מתוך תקווה שהפעולה תשפיע עליו בצורה חיובית. עוד סוכם כי במידה שהשחקן ישוב לארץ ובתוך פרק זמן קצר לא יהיה שיפור משמעותי בתפקודו, מכבי נתניה תוכל לחתוך אותו מהקבוצה עד חודש דצמבר ללא פיצוי כספי.

במהלך הפגישה אמר דודו: "באתי למכבי נתניה כדי לעזור לקבוצה ואני יודע כמה רציתם אותי. אני איש של כבוד ואני משוכנע שהטיפול בברזיל ישפר את מצבי בצורה משמעותית. אני לא אכפה את עצמי על הקבוצה אם הבעיה הרפואית תימשך". במסגרת הנסיעה לברזיל, דודו גם יטפל בענייניו המשפטיים מול קבוצת גויאש שעדיין חייבת לו כספים.

הבעלים שגב שוחח היום גם עם עמית בן שושן באשר למצבו בקבוצה. שגב סיפר שהוא מעוניין להפוך את החלוץ לשחקן בסגל ולהעביר את חוזהו בבקרת התקציבים, אולם טען שרק ביום שני יהיו לו תשובות באשר להיתכנות הכלכלית של המהלך. הבעלים אף אמר לבן שושן שהוא יהיה חייב לקצץ בחוזה המקורי עליו חתם לפני כמה שבועות - זאת כדי שהוא יוכל לשחק בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully